Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Rene » 14 Jul 2011, 20:39

Toen ik vorige week zag dat de heerlijke Alex voor zondag op de agenda stond heb ik gelijk een date geregeld voor zondag want was weer veel te lang geleden.

Aangekomen op de laan werd ik ontvangen door de mooie gastvrouw Anita en nam ik plaats in de huiskamer.

Na even gewacht te hebben kwam Alex me halen en zijn we naar de Mata Hari gegaan waar we gelijk lekker begonnen te zoenen.

Dit moesten we toch even onderbreken omdat Alex nog handdoeken moest gaan halen en nadat ze ook het bad had aangezet zijn we verder gegaan waar we gebleven waren.

Al zoenend hebben we elkaar van onze kleding ontdaan en zijn we richting de wasbak gegaan voor de gebruikelijke wasbeurt en dat is al heerlijk met Alex

Al zoenend zijn we naar het bed gegaan waar we lekker verder gingen vrijen.

Alex ging langzaam naar beneden en begon me heerlijk te verwennen met een franse massage :hot: na een tijdje kwam ze zo zitten dat ik haar ook heerlijk kon verwennen en daar genoot ze maar wat van.

Na elkaar zo een tijdje verwend te hebben zijn we lekker intiem gegaan en kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt uitgeput

Hiervan moesten we allebei bijkomen en dat hebben we lekker in het bad gedaan.

Helaas was het alweer tijd geworden om ons aan te gaan kleden.

Boven nog wat gedronken bij Anita en de meiden en toen weer naar huis gegaan.

Lieve Alex het was weer een heerlijk uurtje.

Dikke kus :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Geslacht: Man

Berichtdoor Rene » 09 Aug 2011, 15:24

Zondag had ik een date met de mooie en heerlijke Alex.

Na ontvangen te zijn door Anita plaatsgenomen in de huiskamer en wat te drinken gekregen.

Na even kwam Alex er al aan maar we moesten nog even op de kamer wachten maar dat is natuurlijk helemaal niet erg met Alex naast je op de bank.

Na even konden we naar beneden gaan naar de Mata Hari waar we gelijk stonden te lovekiss02

Nadat Alex handdoeken had gehaald zette ze ook het jacuzzi vast aan en zei zelf al als we dat maar gaan halen.

We gingen lekker verder met zoenen en al zoenend ontdeed Alex mij van mij kleding wat al heerlijk is zoals zij dat doet.

Ondertussen had ik Alex ook van haar jurkje ontdaan en zijn we al zoenend naar de wasbak gegaan voor de gebruikelijke wasbeurt die ook al zeer lekker is bij Alex.

Hierna zijn we naar het bed gegaan waar het feest natuurlijk gewoon verder ging en we lekker verder gingen vrijen.

Alex begon mij heerlijk te verwennen met een franse massage :hot: en na even kwam ze heerlijk in standje 69 waar Alex ook merkbaar van genoot.

Hierna was het tijd om intiem te gaan en kwam lekker op me zitten en het duurde dn ook niet lang voordat ik tot een heerlijk hoogtepunt kwam maar dat is ook niet zo gek met het uitzicht op dat mooie lichaam en ondeugende koppie van Alex.

Hiervan moesten we toch allebei echt even bijkomen uitgeput

Dat bijkomen duurde niet zo lang want na even begonnen we weer heerlijk te zoenen en begonnen we aan een 2e ronde.

Hierna wilde we nog even snel bij gaan komen in het jacuzzi maar de telefoon ging al en we moesten ons dus snel aankleden.

Boven bij Anita en de meiden nog even wat gedronken en daarna weer naar huis gegaan.

Lieve Alex het was weer een geweldig uurtje

Dikke kus :lips: :lips: :lips:
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Berichtdoor womp » 25 Sep 2011, 18:43

Tijdje terug maar eens weer bij Alex langsgegaan, en dat was weer een feestje.
Ze had weer een lekker kort koppie precies waar ik van hou. Ze deed me op eea manier aan de romeinen denken met de dat haar. Zal wel iets uit oude strips zijn, in ieder geval zag ze er leuk uit was alweer een jaar terug dat ik haar gezien had.
Ze heeft nog steeds een leuke babbel en doet volgens mij oprecht haar best je het naar de zin te maken. Hier onderscheid ze de pro van de beunhaas.
Hoe je er ook uitziet dik of dun, kaal of zwaar behaard, ze zal tegen iedereen even aardig doen en je het gevoel geven speciaal te zijn. Net zoals Maria dat vroeger alleen kon. Het uurtje vloog dan ook snel voorbij. Het was even wennen na zo'n lange tijd niet gezien te hebben maar ik vermoed dat een volgende keer nog leuker gaat worden.
Als ik iemand blind zou moeten aanbevelen aan iemand anders dan zou ik nog steeds Alex kiezen, dat zegt wel genoeg denk ik ;-)

Leuk dat ik eindelijk ook de "nieuwe" gastvrouw eens ontmoette na haar een paar keer aan de telefoon gehad te hebben.
Ook een schatje, maar ik denk niet dat ik veel kans maak :)

Alex tot een volgende keer wanneer dat ook moge zijn maar dat die snel mag komen. :Cheer:
womp
Komt hier vaker

Alex is beminnen, erotiek, mmmm..alles!!

Berichtdoor jojoma » 07 Okt 2011, 22:33

Het wordt weer eens tijd om te vertellen hoe het met de ontmoetingen gaat die ik met Alex heb gehad.
Alle keren dat ik sinds mijn vorige recensie bij haar ben geweest waren elk een uniek feest.
Alex weet je onder alle omstandigheden met haar hele doen en laten volledig gek te maken. Haar ogen, ik heb het al eens eerder vermeld, zijn de sleutel: zodra je er in kijkt ben je verloren en moet je haar heel dicht bij je hebben en wil je haar gepassioneerd zoenen, helemaal in haar kruipen als dat zou kunnen.

Wel haar blik, haar lippen en tong maken je helemaal gek. Alex haar zoenen, kussen, strelingen laten je alleen nog maar meer opgewonden raken en een andere optie dan met haar verder gaan in het zalige pad der erotiek is er niet. Ze weet je op onnavolgbare wijze met haar hele wezen daar op te begeleiden. En het is samen elke keer toch weer anders, subtiel anders maar altijd zo ontzettend fijn. Elkaar langer kennen is een voordeel om elkaar optimaal te kunnen beminnen.
Alleen al door dit alles hier op te schrijven tolt haar verschijning in mijn hoofd en gaan de tintelingen al weer door mijn lijf.
Naast al die zinderende erotische kanten van elk van onze ontmoetingen is de tijd die daartussen en daarna overblijft altijd te kort. We lachen, wisselen pratend heel veel uit en elke keer, of het nu één uur of langer is dat je bij Alex bent geweest: de tijd is altijd, maar dan ook altijd, te beperkt.
Alex is mooi. Alex is intelligent. Alex heeft smaak. Alex heeft klasse. Alex is een heerlijke spontane vrouw, waar je eigenlijk veel vaker bij zou willen zijn. Alex is lief. Als ik dat laatste tegen haar zeg krijg ik een ondeugend antwoord terug. Maar ze is het wel, vind ik!
Alex, je bent en blijft mijn onovertroffen unieke prachtige minnares. Maar dat weet je!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Alex, vijf sterren superdate

Berichtdoor jojoma » 15 Okt 2011, 17:54

Vrijdagochtend, ik kon het niet laten, heb ik toch weer een uitgebreide date met Alex gehad.
In een roodachtig jurkje, waarvan bleek dat ze het eigenlijk aan het passen was, kwam ze me ondeugend aan de trap verwelkomen.
Ik was wat vroeger en heb nog even met Anita gesproken over haar afscheid als gastvrouw bij DS. Inmiddels had Alex zich weer in een andere velletje gestoken en zijn we samen naar kamer 1 getogen waar de kussens en de gekleurde lampjes je al tegemoet komen. De kleine kussentjes hebben we samen met één veeg weggedaan. De grote komen altijd van pas!
En leuk dat het was vandaag! Ik had wat verrassingen meegenomen. Die heb ik eerst aan Alex overhandigd. Het pakketje bestond uit serieuze en minder serieuze zaken. We hadden er dan ook ontzettend veel lol over.
Na lakens halen en subtiel ontkleden begonnen we elkaar toch eindelijk lichamelijk bezig te houden.
Zoenen, strelen en met de mond tekeer gaan.
Vooral dat laatste hebben we heel lang en zo geweldig fijn bij elkaar kunnen doen.
We waren allebei verwonderd over de overweldigende intensiteit van het gebeuren.
Hierna heb ik wat speciale plekjes bij Alex verwend. Probeer eens de bovenkant van haar voeten. Streel ze zacht en je zult merken wat voor effect dat heeft!
Uiteindelijk komt het dan toch aan op nog intiemere seks. En ook dat was vandaag van een apart hoog gehalte. Jeminee, wat hadden we het naar ons zin. Al glijdend op dat mooie golvende lichaam van Alex ben ik door haar naar het tweede heerlijkste eindpunt geleid dat ik ooit met haar heb mogen beleven. Superwoman Alex did it again!!

Ja, het is wel speciaal zo'n ontmoeting dat alles klopt, dat alles perfect is, dat je samen het ultieme hebt beleefd, niet alleen qua seks maar ook qua gevoel en emotie. Vandaag was zo'n dag!
Ik ben er nog confuus van nu ik dit schrijf.
Beneden heb ik eerst afscheid van Anita genomen en haar geluk gewenst in haar toekomstige leven.
Hierna heb ik nog even in de keuken met Alex en andere dames staan gniffelen over mijn presentjes.
Bij de trap heb ik uiteindelijk van Alex afscheid genomen. Het kostte me dit keer heel veel moeite.
Alex, dank je en ik zie je wel weer!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Hiep Hiep Hoera 10.000 hits voor Alex

Berichtdoor jojoma » 15 Okt 2011, 20:13

Speciaal voor Alex en alle bezoekers van Alex op dit forum.

Dit is een speciale recensie, want Alex heeft sinds het bestaan van dit forum de 10.000 hits gehaald.
Dat ze een bijzondere vrouw is hebben alle recensenten duidelijk laten weten en alle bezoekers van die recensies hebben blijkbaar met Alex ook een zekere affiniteit.
Uit eigen ervaring sprekend: hemels, klasse, spontaan, op alle gebied een uitzonderlijke vrouw! Ze verdient het om hier in het zonnetje gezet te worden en alle bezoekers van Alex op dit Forum wil ik zeggen: ga zo door!
Een medaille heeft ze wel verdiend dacht ik zo!

En mocht je een keer een bezoek aan Alex brengen, laat dan op dit forum eens weten wat je er van vond.
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Berichtdoor Rene » 27 Okt 2011, 21:48

Afgelopen zondag had ik een :hot: date met de heerlijke Alex.

Na ontvangen te zijn door Anita plaatsgenomen in de huiskamer en moest nog even wachten op Alex wat natuurlijk helemaal niet erg is.

Na even kwam Alex er al aan en kreeg gelijk een lekkere :lips: van haar en mochten we naar de kamer gaan.

Nadat Alex handdoeken had gehaald begonnen we heerlijk te vrijen en hebben we elkaar al vrijend van onze kleding ontdaan wat bij Alex wel wat sneller was gebeurt als bij mij.

AL vrijend richting wasbak gegaan voor de gebruikelijke wasbeurt die al zeer hot is bij Alex.

Nadat we op het bed waren beland haalde Alex een flesje massageolie te voorschijn waarmee ik haar eest lekker mee in heb gesmeerd.

Al masserend ben ik haar lekker gaan zoenen en zakte ik langzaam naar beneden en ging haar lekker verwennen.

Alex vergat mij natuurlijk ook niet en begon mij ook lekker te verwennen terwijl haar ook bleef verwennen.

Na een tijdje heeft ze mij ook met de massageolie ingesmeerd en gleden we heerlijk over elkaar heen.

Hierna zijn we lekker intiem gegaan en kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt. We hebben samen nog even lekker bij liggen komen maar toen was het toch echt weer tijd om ons aan te gaan kleden.

Beneden nog even wat gedronken bij Anita en de meiden waarna het weer tijd was om naar huis te gaan.

Lieve Alex het was weer een geweldig uurtje :lips: :lips: :lips:
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Alex: een overheerlijke vrouw op een speciaal tijdstip.

Berichtdoor jojoma » 14 Nov 2011, 13:22

Vrijdagochtend was natuurlijk een uitzonderlijke morgen. Ik had een ontmoeting met Alex op 11-11-11 en dan ook nog om 11 uur. Het zou een tijdstip uit een horrormovie kunnen zijn: Alex en ik, allebei met grote hoektanden elkaar om 11 minuten over 11 in de nek bijtend en het bloed opzuigend met een groot genot en onze klauwtjes hele diepe krassen in elkaars ruggen makend, terwijl de kerkklok beiert en op de achtergrond wolven huilen.

Natuurlijk is het anders gelopen. Ons samenzijn is zoals altijd weer heerlijk ongedwongen.
Het vrijen is weer zo fijn met die goddelijke Alex.
Onze lippen vinden elkaar vanzelf, en onze monden gaan ook steeds weer verder op zoek, het voelt altijd heel speciaal.
Onze handen weten ook altijd elkaar op de juiste plekken aan te raken en te strelen.
Subtiel en zacht beginnen….
Je overgeven aan elkaar…
Elkaar in de seks volledig aanvoelen, en er ook over durven praten.
Houdingen proberen die het nog sensueler, nog inniger maken.
Daarom is het in de nabijheid zijn van Alex, die geweldige vrouw, elke keer weer een uitzonderlijke belevenis.
En ook onze gesprekken zijn heel intiem, serieus maar ook vol humor met dit keer speciale binnenpretjes bij Alex en woorden vol emotie door wat er in haar omgeving was gebeurd.
Na elke ontmoeting met sexy, mooie en heerlijke Alex is afscheid nemen moeilijk. Zo ook afgelopen vrijdag de elfde van de elfde!

Alex, je bent en blijft mijn niet te overtreffen, unieke minnares. Ik zie je gauw weer!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Alex, het houdt nooit op!

Berichtdoor jojoma » 04 Dec 2011, 00:04

Afgelopen woensdag heb ik weer een heerlijke ontmoeting met Alex gehad.
Twee uurtjes heerlijk samenzijn, gevreeën, gesekst, gekletst, gelachen.
Alles wat een man zich maar kan wensen.
En Alex is voor mij in ieder geval de perfecte partner, de vrouw die ik nog vaak hoop te ontmoeten.
En Kamer 1 is eigenlijk best wel leuk met al die kussens en die lampjes. Dat geeft ook nog een beetje een apart Chil-gevoel, heel relaxed. En het bed is heel erg prettig.
Klasse Alex, bedankt voor alles. :lips: :lips:
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Als God een vrouw is.....

Berichtdoor jojoma » 04 Dec 2011, 00:08

Als GOD een vrouw is dan moet ze, het kan niet anders, Alex heten.
Ik blijf dan ook in GOD geloven!
Ook onze laatste ontmoeting van vandaag bevestigt weer mijn al bestaande indruk: God wat ben je heerlijk!!
Jezus, wat was het geweldig!!!
Jezus, Jozef, Maria, wat een gevrij en explosies!!
Holy shit, wat kan sex en alles wat daarbij hoort toch fijn zijn!!!
Alex, het is elke keer weer hemels met jou!! Je bent zo'n opwindende, pure, aangename, natuurlijke, charmante, aardige, uitdagende, sensuele, zelfbewuste, duizelingwekkende, gelukkige, inspirerende, sexy, onverzadigbare, stimulerende, zachte, lieve, geweldige, mooie, zinnelijke, wellustige, energievolle, stoute, verleidelijke, geestige, blijmoedige, dartele, vriendelijke, erotische, eerlijke, intelligente, heerlijke vrouw!
God, wat wil ik graag bij je zijn!
Als een man dit leest, dan wil hij toch nog maar één ding?
Alex, bedankt weer voor alles!!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl