Ongelooflijk, geen woorden voor, sprakeloos.
Wat kan deze meid ongelooflijk goed pijpen.
Er zijn eigenlijk de laatste 10 jaar geen meiden geweest die me zo konden pijpen dat ik klaar kwam.
Er zijn er velen geweest die het hebben geprobeerd, zelfs die oraal als zeer vakkundig stonden aangeschreven.
Maar geen één die er in slaagde mij te doen klaarkomen. Tuurlijk soms kwam een enkeling een beetje in de buurt, maar de job voltooien nee.
Totdat ik Angie tegenkwam, zij was de eerste in die mij heeft laten klaarkomen met alleen pijpen. dat is wel een aplaus waard.
Angie is een klein aziatisch meisje met een zeer stevige pijptechniek. Ze is misschien niet het blonde supermodel met maat D borsten. Maar ze is wel een geil lekkertje als de klik aanwezig is.
Verwacht van haar niet dat haar tong als een veertje over je pik danst.
Ze is meer het type dat hem diep in haar mond neemt en lang en constant haar mond op en neer beweegt, ondertussen lekker hard zuigend. Aangezien ik niet het type ben dat na 1 minuut een walvis na doet. Moest ze hard werken maar dat bleek geen enkel probleem voor deze kleine Nilfisk op pootjes

Met een tempo waar menig meisje de pijp aan maarten zou geven, ging ze door tot ik het condoom volspoot, hij was zo vol dat hij vol naar voren stond.

Het kwam bovendien net op tijd want het uurtje in de MH zat er weer op.
Ik zal er zeker weer teruggaan zag helaas weer allemaal nieuwe dames zitten die natuurlijk vragen om een testrit, maar je mag de "oude" garde natuurlijk niet vergeten. Oh boy dit is zo verschrikkelijk slecht voor je portemonnee.

ps intiem zijn we natuurlijk ook geweest, maar dat bewaren we voor een volgende recentie