Vorige week kreeg ik van Peter te horen van Alex gaat weer voorzichtig beginnen dus wil je date met haar hebben.
Wel wat dacht je JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa natuurlijk, ze is en zal altijd mijn aller lekkerste Slowaakse bengel blijven

Dus mijn date stond al heel snel vast en moest ik nog een week wachten voor het eindelijk zover was maar vanmorgen was het dan zover, ik kon naar de laan voor een heerlijk weerzien met Alex

Uiteraard was ik op tijd op de laan en nadat ik een lekker bakkie had gehad was het wachten op Alex want die was er nog niet, maar na 5 minuten kwam ze binnen lopen en

Kreeg al gelijk weer een lekkere

Eigenlijk was dat niet nodig geweest want Alex ziet er altijd heerlijk uit wat ze ook draagt.
Maar goed ik had haast want wou naar de Mata Hari met haar want is was nu echt toe aan een Alex

Op de kamer was het alweer heel snel zo vertrouwd met haar, we probeerden wel wat bij te praten maar het is zooo moeilijk om mijn

Had nog een

Gelukkig ken ze mij als geen ander dus we zijn begonnen in het bad want ze weet donders goed, dat of ik nu 1 of 2 of 3 uur blijf, als ik niet in de

Tijdens het zoenen in het bad toch nog geprobeerd om een beetje bij te praten en van een

Op bed verder gegaan met van alles en nog wat dat hou ik maar tussen Alex en mij maar ze kent mij zo goed en we hoeven maar mekaar aan te kijken of een aanraking te doen en we weten beiden al wat we nu weer willen gaan doen

En toen we dan ook beiden weer compleet

Dus zijn we maar snel naar boven gegaan waar ik mijn drankje rustig op dronk en Alex zich weer ging omkleden om naar huis te gaan.
Bedankt lieve en vooral lekkere Alex, het waren weer 90 hemelse minuten met jouw, en was zo

Ga je weer snel zien Alex, maar zoals afgesproken laat ik je dat nog wel weten

Slow

Peaches & Herbs - Reunited
Dirty Dancing - Time of my Life