Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Mooie Alex

Berichtdoor Lustus » 29 Jan 2014, 11:13

Ik heb weer eens een bezoek gedracht aan Diane's Secret en natuurlijk aan Alex. De prachtige Alex.

Ik kwam binnen bij DS en bovenaan de trap stond een prachtige blondine mij op te wachten. Ik werd hartelijk ontvangen en het drankje werd direct geregeld. In de woonkamer kreeg ik te horen dat ik nog even zou moeten wachten op Alex. Maar dat viel reuze mee en al snel liep Alex de woonkamer in. Ze zag er weer prachtig uit in een leuk jurkje dat haar erg mooi stond.

Toen ze me zag kreeg ik een vette knipoog en al snel gingen we naar de kamer. Daar kreeg ik mijn eerste :lips: van haar en die duurde lekker lang. Ik wil haar eigenlijk opeten zo lekker als Alex vrijt. Het is echt een snoepje chocolate deze dame.

Maar het was niet alleen lekker vrijen met haar. Al staande werd ik ontkleed en na de wasbeurt kreeg ik een heerlijke massage van haar, welke eindigde in een orale verwenbeurt. Dit was erg lekker en ik heb het ook bij haar gedaan. We werden er heet van en daarna zijn we snel verder gegaan. Ik kreeg het condoom om en in twee heerlijke standjes hebben we genoten van elkaar. Wat een prachtige vrouw is Alex toch met een heel erg slank en sensueel vrouwelijk lichaam. Daarna waren we. :hot: nat van het zweet door de inspanning. Alex lijf glansde ervan, en dat was een prachtig gezicht.

Iedere keer geniet ik weer van haar. Het was ook erg gezellig, Alex heeft aparte humor waardoor ik erg moet lachen om haar. Dus deze date was een goede mix tussen ontspanning en inspanning.

Alex, dank weer voor deze heerlijke date!

blowakiss blowakiss blowakiss Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 17 Feb 2014, 12:46

Het is denk ik wel mijn beste date geweest eind vorige week met Alex. Misschien ook omdat het alweer een maand geleden was. En ook omdat ik 2 uurtjes de tijd had genomen.

Moeilijk om te schrijven wat er is gebeurd op de kamer. En dat hoeft ook niet. Want Alex is super en biedt de totaal beleving. Alles zit in haar pakketje; heerlijk tongzoenen, vrijen, strelen en ook oraal is ze super. En dan de sex... Zo heerlijk om sex te hebben met haar! Ik heb 2 keer een enorm hoogtepunt beleefd en ook Alex heeft genoten. Dat vind ik ook heerlijk om mee te maken.

Alex is een erg sexy verschijning met een mooi slank lichaam en prachtige borsten. Echt een natuurlijke schoonheid met een 'stout' en ondeugend karakter.

Precies goed voor een lekkere date!

Dank Alex!

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 19 Mrt 2014, 10:22

Mijn laatste bezoek aan Alex was eigenlijk vergelijkbaar met mijn bezoek ervoor. We hebben het super gehad met elkaar en deze erg mooie dame met haar wonderschone lichaam heeft mij weer verwend.

We hebben uitgebreid de tijd genomen voor een heerlijke vrijpartij waarbij ik heb kunnen genieten van haar. Ze zet zich voor de volle 100% in om er een heerlijke tijd van te maken.

Intiem was het ook fantastisch. Wat er gebeurt in bed is tussen Alex en mij, maar het is een echt een bijzondere ervaring geweest weer.

Daarom ga ik de volgende keer weer naar haar toe. Zeker weten.

Mooie Alex, dank!!

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

De mooie Alex

Berichtdoor Lustus » 25 Mrt 2014, 08:50

Toen ik binnen kwam bij DS was Alex nog niet in de grote kamer. Maar ik werd netjes ontvangen door de gastvrouw en kreeg wat te drinken en rekende alvast af. Het duurde niet lang en Alex kwam binnen, ik hoorde haar al op de gang. Ze had een leuke kleurige bikini aan dat haar erg goed stond. Haar strakke slanke lichaam kwam er goed in uit en haar borsten kwamen mooi naar voren. Ze straalde helemaal en ze keek ondeugend naar me... snel naar de kamer dus voor een feestje :Cheer:

Daar begonnen we met zoenen :lips: :lips: en vrijen kiss2gether en onderwijl deden we onze kleren uit. Na de wasbeurt werd ik op een geweldige manier oraal verwend door haar. Ze kan dat erg goed en ik werd er helemaal opgewonden van. Ik stond en Alex zat gehurkt voor me op de vloer. Vervolgens heb ik Alex op bed verwend en ook zij genoot ervan.

Intiem was het ook genieten. Ik had haar ingemasseerd met de sexy gel waardoor ze helemaal glansde. Haar prachtige borsten waren zo nog mooier. Vervolgens zijn we zijn intiem geweest in twee standjes waarbij ik weer zicht had op haar mooie kontje. Wat een sensuele vrouw is ze toch in bed. Zoals zij is in bed is echt uniek.

Daarna nog gezellig gepraat, veel gelachen en wat gedronken met elkaar en toen was de tijd alweer voorbij. Het gaat altijd te snel bij haar.

Dankjewel Alex het was weer super met je.

blowakiss blowakiss blowakiss blowakiss Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 25 Apr 2014, 10:35

Heb Alex weer mogen ervaren. Haar klasse staat voor mij bovenaan. Wat een prachtvrouw als zij is! Niet alleen is ze fysiek een schoonheid, maar ze straalt ook vanbinnen.

Het ontvangst is altijd gezellig. Direct een leuk gesprek met wat strelen en kussen tussendoor. Om uiteindelijk te eindigen in een heerlijke vrijpartij, die echt verrukkelijk is.

Deze dame verstaat haar vak als geen ander.

Dat merk ik ook door de wijze waarop ze er voor zorgt dat iedere keer weer anders is en dat het intiem bijzonder lekker blijft.

Ik heb daarom weer twee heerlijke hoogtepunten mogen beleven.

Alex blijft mij verrassen en dus ga ik volgende keer weer naar haar toe.

Mooi Alex; dank!

XXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Heerlijke Alex

Berichtdoor Lustus » 14 Mei 2014, 09:04

Kort geleden heb ik weer mogen genieten van Alex, die heerlijke vrouw met dat verrukkelijk mooie lichaam. We hebben een hete tijd doorgemaakt samen.

Ik kwam bij DS en de zon kwam eindelijk door de wolken, maar eenmaal binnen straalde de zon helemaal, en had deze een naam gekregen: ALEX! :cool:

Want bovenaan de trap kwam ze snel naar me toe in een nieuwe bikini, lichtblauw met wit en dan haar mooie gebruinde lichaam erbij en die prachtige stralende lach. Ik kreeg een :lips: van haar en ik voelde de warmte van haar.

En op de kamer is het alleen maar heter gaan worden. Het vrijen en de seks was weer fantastisch. Ik was te lang niet bij haar geweest dus van tevoren was ik helemaal opgeladen. Dat hebben we geweten, want ik had het gevoel dat Alex ook wel zin had in een lekker potje sexen :dance: .

Maar voor deze vrouw is het opladen niet nodig, want ze zorgt voor een lekker geil sfeertje en ik werd na een flinke hete vrijpartij lovekiss02 oraal flink opgewarmd door haar en dat kan ze echt prima. Zo’n heerlijk gevoel was het want ze doet dat lekker nat en strak.

Ik heb haar ook verwend en geloof, nee, weet wel zeker dat ze daar ook van genoot. Ze is zo prachtig, deze vrouw, als zij zich zo sensueel beweegt in bed. Echt een beauty :wub:

Toen we helemaal opgewonden waren en ook nog heerlijk hebben gevreeën zijn we doorgegaan en kreeg ik het condoom om. In doggystyle begonnen om vervolgens in missionarishouding te eindigen. Mijn ontlading kwam uit mijn tenen geloof ik. Alex vroeg mij luid klaar te komen omdat het dan nog heftiger zou aanvoelen. Ik geloof dat ik heel DS bij elkaar heb gebruld.

We hadden nog tijd over en we hebben nog gezellig liggen kletsen. Maar ik wilde nog wel een keer, er was nog tijd. Dus hebben we nog een keer heerlijke seks gehad. Het moest een beetje snel, want anders zou de gastvrouw aan de telefoon hangen, maar we hebben het gered. Van Alex werd ik opnieuw zo heet dat het geen probleem was.

Dus nog helemaal opgewonden verliet ik het pand en kreeg ik bij de trap nog een paar heerlijke blowakiss van haar.

Dank heerlijke Alex voor deze date

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 29 Mei 2014, 10:47

Deze week de betoverend mooie Alex weer meegemaakt. Aan het genieten met haar komt geen einde. De pure beleving van passie, intimiteit en genot.

Als er één vrouw is die weet hoe ze een man kan verwennen dan is dat Alex.

Wat deze prachtige sensuele dame mij geeft is meer dan ik mag verwachten. Haar bewegingen, het vrijen, het intiem zijn, het is allemaal fantastisch.

Alex: bedankt weer, tot de volgende keer.

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Sensuele Alex

Berichtdoor Lustus » 17 Jun 2014, 07:33

Vorige week had ik weer een heerlijke date met de prachtige sensuele Alex. Als ik er aan denk dan raak ik nog opgewonden. Het begon al toen we op de kamer kwamen. Het was warm buiten en op de kamer stond de airco aan. Alex zette deze uit, want ze had zin in natte lichamen, zoals ze zei. Dat beloofde dus wat te worden en dat werd het ook.

Alex bezit de kunst van het vrijen lovekiss02 lang en heet... Onze lichamen raakte al flink opgewarmd. Zoenen met haar is echt buitengewoon lekker, echt een GFE. Dus heren als je dit zoekt, ga naar Alex!!

Ik heb haar hele lijf gekust, gestreeld en gelikt. Ze is zo ongelofelijk mooi en sensueel, een plezier om haar te verwennen :dance:

En andersom heeft ze ook mij oraal verwend en dat kan ze goed, zo heerlijk strak waardoor ik er helemaal klaar voor was om verder te gaan. Dat gebeurde erna. In verschillende standjes hebben we elkaar intiem optimaal beleefd. En wat Alex wilde gebeurde dus ook. We werden klam en stralend van het zweet :hot: Alex' lijf werd er nog mooier en gladder van, zo heerlijk om dit mee te maken! Haar borsten straalden, ze zijn zo ongelofelijk mooi. Wat een mooi lichaam heeft Alex toch, slank, licht gebruind, alles klopt bij haar.

We hadden een lekkere lange date, dus ook de tijd voor elkaar. Met Alex is het ook erg gezellig. Ik heb altijd leuke en komische gesprekken met haar, heerlijk ontspannend om vervolgens de tweede ronde in te gaan.

De twee ronde was bijna nog heter dan de eerste burning Alex verwende mij opnieuw, na een heerlijk zoenpartij. Daarna heb ik haar mogen verwennen waardoor we beiden heet waren en dat hebben we afgemaakt in een langdurige intieme sessie in missionaris positie.

Moe, voldaan en nat van het zweet vielen we naast elkaar op het bed en hebben we onze date afgerond met elkaar. Al zoenend :lips: , strelend en onderwijl gezellig pratend kwam er een einde aan.

Het was weer een fantastische date Alex!

Super dank hiervoor.

blowakiss blowakiss blowakiss blowakiss Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor knuffelbeest » 07 Jul 2014, 18:28

Bezoek aan ds girls

Enige tijd geleden weer eens een bezoek gebracht aan DS GIRLS in Den Haag. Vooraf een afspraak met Alex gemaakt was nog nooit met haar samen geweest .Naar aanleiding van de mooie foto s en recensies voor haar gekozen.

Heb daar geen moment spijt van gehad. Bij binnenkomst kreeg ik een drankje van de gastvrouw die mij vertelde dat de date ervoor iets uitliep dus moest ik nog even geduld hebben.10 minuten later kwam Alex binnenlopen en kwam direct op mij af en gaf een dikke zoen op mijn mond ik voelde meteen dit wordt een heerlijke vrijpartij. Na afgerekend te hebben met de gastvrouw gingen we naar de jungle kamer.

Direct bij het betreden van de kamer kon zij niet van mij afblijven en begon zij mij te zoenen waarbij haar tong een weg zocht in mijn mond en haar handen over mijn broek strelend mijn pieterman al overeind bracht . Al vrijend kleedde ze mij uit en pelde zichzelf ook uit dat strakke jurkje,wat een oogverblindende prachtige vrouw . Na een heerlijke wasbeurt belandde we op het bed. Daar ging het vrijen nog lekker door, heerlijk mond op mond en de tongen in elkaar gestrengeld. Toen we buiten adem waren begonnen we elkaar te strelen en te aaien dat is bij Alex hetzelfde als een erotische massage. Ze streelt zo zacht en sensueel prikkelend dat je ervan gaat trillen. Als laatste streelde ze mijn pieterman en vroeg of ik franse massage wilde met of zonder condoom, zonder natuurlijk. Ze heeft mij met die pijpbeurt helemaal gek gemaakt. Wat lekker was dit mijn pieterman ging helemaal in haar mond haar tong behandelde mijn topje en mijn ballen kregen ook een orale behandeling. O wat was dit heerlijk mijn pieterman begon al snel te kloppen en ik vroeg haar te stoppen anders was ik te snel klaar. Ze stopte en vroeg mij om haar ook te verwennen nu daar kan je geen nee tegen zeggen.

Begon met het zoenen van haar borsten nam de tepels in mijn mond en heb aan allebei liggen zuigen. Kwam niets uit maar was wel erg lekker. Daarna verplaatste ik mijn tong naar haar mooie kale grotje liet mijn tong van voor naar achter over haar grotje gaan en ging diep haar kutje in tot ook bij Alex het hoogtepunt naderde en vroeg ze om te stoppen.
Daarna hebben we een hele tijd liggen vrijen waarbij we allebei elkaars lichaam helemaal aftaste zoende en streelde. Maar daarna de 69 dat was echt helemaal fantastische ze pijpt zo lekker ik waande mezelf in de zevende hemel. Ik moest haar weer laten stoppen anders had ik veel te snel mijn lading verloren. Alex zei dat ze naar mijn harde lul in haar kutje verlangde en ze deed er een condoom. Daarna hebben we verschillende standje geneukt eerst de amazonezit ,dit doet zij ook in 2 verschillende houdingen met de rug naar je gezicht dan zie je haar billen op en neer wippen ,maar ook met haar buik naar je gezicht toe je ziet dan haar borsten op en neer wippen en ze kijkt je geil in je ogen dit geeft zo een fantastische gevoel . Daarna hebben we het in doggystijl afgemaakt. Dit is zo een prachtig gezicht als je achter die mooie ronde billen zit. Heerlijk neuken terwijl je haar klitje kan masseren en zachtjes op haar billen mag slaan om het daarna af te zoenen.

Ze houdt van lekker hard neuken daar vraagt ze om en doet ze zelf ook aan mee ze stoot hard mee en vroeg om dieper te stoten wat ik natuurlijk graag doe. Met haar geile ogen keek ze je zo nu en dan aan. Al snel voelde ik mijn hoogtepunt opkomen mijn pieterman begon op te zwellen en ik begon te zweven. Ik voelde dat Alex ook zowat klaar kwam ze stootte steeds sneller en ik voelde het vocht uit haar grotje lopen,dat is zo fantastische geil dat ik nog sneller begon te neuken en haar hard en diep nam waardoor het hoogtepunt snel kwam en ik het condoom helemaal volspoot. Toen ik uit haar grotje gliberde trok ze snel het condoom eraf en vroeg of ik nog 69 wilde . Graag natuurlijk en Alex ging op bed liggen . Dat heb we gedaan tot ze echt nogmaals klaar kwam.

Ze keek mij geil aan en nam mij mee naar het bad en daar ging het weer verder. We begonnen weer met heerlijk vrijen. Mijn pieterman was iets slapper geworden. Alex nam hem in haar mond en begon mij weer te pijpen. Ze pijpte heerlijk door tot ik weer op springen stond deed er een condoom om keek mij aan en ging in bad op mij zitten en bereed mij alsof ik een paard was . Het water klotste zowat over de rand van het bad. Omdat ze me zo in de ogen keek genoot ik volop van deze geile vrouw. Het duurde daarom ook niet lang dat ik weer klaar kwam en het condoom weer volspoot. Toen we uit het bad stapte gingen we op bed nog even door met vrijen waarbij we onze handen niet stil konden houden en elkaar lagen te strelen. Toen ging de telefoon de 2 uur was om en was mijn tijd veel te snel voorbij gevlogen. We ons aan namen met een dikke zoen afscheid. Bij de voordeur kreeg ik nog een dikke tongzoen en zeiden we tegen elkaar tot ziens.

ALEX BEDANK voor deze fantastische ervaring.
Liefs knuffelbeest
knuffelbeest

Berichtdoor ajk » 12 Jul 2014, 11:25

Alex,

Ja Alex is een verhaal apart als ik met haar een date heb is een uur altijd te kort dus standaard daten we 2 uur ;).

En soms halen we dan het bad nog geen eens, staat het wel vol om nog net ff af te kunnen spoelen.

Mijn dates met Alex zijn altijd geslaagd, hoe en wat op de kamer ...... Heren ga het beleven en ervaar het zelf bij deze topper.
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker

Geslacht: m

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl