Alex
Ken je het gevoel? Altijd al dat speciale meisje willen ontmoeten en het komt er niet van. Je leest recensies over haar, want dat is toch hoe je een eerste indruk krijgt.
In mijn geval was dit speciale meisje : Alex
Er gaat zich een beeld in je hoofd vormen. Er ontstaat een fantasie. Wel hou je in je achterhoofd wat anderen schrijven niet meteen ook bij jouw gebeurt. De klik dient wel aanwezig te zijn. Je leest dat ze verhuist van het ene privehuis naar je favoriete privehuis. Je blijft een tijdje met het idee rondlopen en pakt dan de telefoon om haar eens in het echt te zien.
Ik kreeg Alex zelf aan de lijn en was even stil. Want dat had ik niet verwacht. Helaas kreeg ik te horen dat ik de afspraak dien uit te stellen en heb een nieuwe gemaakt voor later in de week.
De eerste ontmoeting
De energie die ontstaat bij de gedachte om binnenkort de vrouw te gaan ontmoeten die tot dan toe alleen een fantasie was, was bij mij enorm. Je hebt nu ook haar leuke stem gehoord. De dagen tussen het contact en de afspraak vliegen voorbij, nee je wilt dat ze voorbijvliegen. De regen die dan op je hoofd valt, voel je soms niet eens.
Met een koortsachtig gevoel stap je DS binnen. Je probeert het moment te onthouden waarop je elkaar voor de eerste keer in de ogen kijkt. Je weet je in eerste instantie geen houding te geven en probeert alles in een korte periode te drukken.
De knoopjes van je blouse willen niet los. Je schoenen krijg je niet uit. Je voelt je net een tiener. Het is dan even moeilijk alles los te laten en plaats te maken voor spontaniteit. De eerste aanraking voelt onwennig, het eerste zweet ontstaat uit een gespannenheid. Je handen zijn koud en licht gevoelloos. Dan maakt het plaats voor een hitte, de opgebouwde energie begint te stromen en er ontstaat een warm gevoel. Het gaat overal heerlijk tintelen en je voelt je bloed door je lichaam stromen. Van eerst langzaam elkaar aftasten, gaat het over naar snellere bewegingen. Dan zou je de tijd wel willen stopzetten. Je krijgt nu de kans haar in de ogen te kijken. Haar aan te raken. Je kunt nu je fantasie in vervulling brengen. Plaats laten maken voor de herinnering die je nu krijgt. Als een film in je hoofd probeer je alles op te slaan voor later.
De dag erna houdt je een relaxt gevoel over. Je huid onthoudt het zachte gevoel. Als je je ogen sluit zie je Alex weer voor je, haar gezicht, je lippen voelen haar lippen weer, haar tong. In gedachte een slank lichaam waar je weer helemaal tegenaan wilt kruipen, haar gewicht wilt voelen. De 2 zachte borstjes voel je weer in je handpalmen en het kribbelt lekker op plekken waar je even vergeten was hoe lekker dat aanvoelt.
De rush die door je heen stroomt werkt als een verslaving, je wilt meer. Het even kunnen vasthouden en niet meer willen kwijtraken. Je krijgt een onaf gevoel en wil dat compleet maken.
Alex, bedankt voor het geven van een nieuwe droom
Patrick