Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alex

Berichtdoor Lustus » 03 Aug 2013, 08:39

Gisteren is mijn vakantie begonnen en ik heb dat gevierd met een bezoek aan DS en natuurlijk aan de prachtige, speelse, ondeugende Alex. Thuis pakten ze de koffers in en hier dook ik de koffer in, een betere keuze lijkt me.

Eerst een leuk gesprek gehad met gastvrouw Anita en toen kwam Alex. Ze glimlachte direct en we gingen snel naar de kamer. Alex zette de airco uit want ze wilde zweten en nat worden met me, zo zei ze.

Dat is wel gelukt op de warmste dag van het jaar. Na twee uurtjes waren we plakkerig van het zweet, de lekkere massagegel en nog meer. Alex is dan nog mooier met een glanzend lichaam. Wat een mooie sexy vrouw is ze!

En wat daar tussen is gebeurd: heerlijk gevreeën met elkaar, veel gezoend en gestreeld en geile sex gehad met veel standjes. We hebben meerdere hoogtepunten beleefd. En ook nog gezellig gekletst en gelachen, want ontspanning hoort er ook bij.

Een betere start van mijn vakantie kon ik me niet wensen.

Bedankt lieve Alex, je ziet mij na mijn vakantie weer.

Kus van Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 02 Sep 2013, 13:31

Mijn bezoek aan Alex kan ik in één woord beschrijven; fantastisch! Ik ben nog niet vaak bij DS geweest. Een paar keer maar. Maar Alex was me wel al opgevallen. Ze heeft een mooie uitstraling, maar is een ondeugende dame die mij een prima tijd heeft bezorgd.

Alex gaf mij de tijd die ik nodig had. Maar zij is heel lief, speels, mooi en vrijt heerlijk.

Echt een ervaring om niet te vergeten zo snel. En misschien kom ik nog wel terug bij haar want zij heeft wel iets losgemaakt bij me
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Alex

Berichtdoor Lustus » 09 Sep 2013, 09:28

Was weer ff geleden dat ik naar Diane's Secret was geweest vanwege mijn vakantie. Maar hoog tijd om Alex weer te zien. Toen ik binnen was en de lekkere sfeer weer tegenkwam lukte het gelukkig om mijn afspraak met Alex te verlengen met een extra half uur erbij.

Ik moest even wachten op Alex want ze had een klantje ervoor, maar dat is helemaal niet erg, want er was genoeg moois te zien met alle sexy dames daar. Maar toen Alex binnen kwam en haar lach zag was ik blij dat ik met haar zou meegaan naar de kamer.

We hebben het super gehad samen. Eerst lekker gevreeën en daarna was het intiem weer helemaal geweldig. Het was erg heet. Alex heeft kwaliteiten die ik bij een ander niet vind en ze is erg mooi, een natuurlijke schoonheid met een sensueel lichaam.

Ik was weer helemaal blij dat ik bij haar was geweest .

Je gaat me weer zien Alex!

:lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 04 Okt 2013, 09:00

Ik was bijna te laat op de laan door de lange files, maar gelukkig stond Alex op me te wachten. Ik was daardoor een beetje gestresst maar deze prachtige dame zorgde ervoor dat het een relaxte date werd.

Ze heeft me helemaal verwend. Haar mooie lijf op me, onder me, voor me. Het was allemaal genieten met haar.

Alex is echt, leuk en gezellig. Niet gemaakt of zo, gewoon zichzelf. Dat maakt de tijd met haar zo lekker.

Alex dankjewel!

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Mooie Alex

Berichtdoor Lustus » 14 Okt 2013, 08:23

Het begon weer te kriebelen en dus weer een afspraak met de mooie Alex gemaakt. Snel naar de kamer gegaan, want Alex stond me al op te wachten deze keer. Ze had een strak jurkje aan waarbij haar prachtige borsten heel mooi zichtbaar waren. En haar glimlach erbij, dan krijg je direct heel erg veel zin natuurlijk.

We begonnen al snel met lekker te vrijen lovekiss02 . Dat duurde lekker lang, want vrijen met haar is een heerlijke ervaring. Daarna met heel veel plezier naar het bed waarbij zij haar orale talenten liet zien en voelen. Toen was het mijn beurt om haar te verwennen, wat volgens mij prima lukte.

Toen ik het condoom om kreeg ging Alex voor me zitten en kreeg ik haar mooie kontje gepresenteerd. Wat een prachtige vrouw is ze toch! We hebben heerlijk in twee standjes sex gehad. Het ging er weer heet aan toe, Alex maakt iedere date weer spannend en verrassend.

We hebben daarna nog gezellig liggen praten met elkaar waarbij we elkaar streelden en zoenden . Was een lekkere afsluiting van opnieuw een fantastische ontmoeting met haar.

Alex bedankt dat het iedere keer weer bijzonder is! applaus

:lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 30 Okt 2013, 14:20

Mijn laatste bezoek aan Alex was er weer één om lang aan terug te denken. Een heerlijke hete herinnering.....

De prachtige Alex heeft mij weer verwend. Ze heeft al haar kwaliteiten ingezet, en dat zijn er veel. Ik heb eigenlijk bij andere DVP's nooit zo genoten als bij haar nu.

Alex: Het was heerlijk intiem en erg heet met je Het was genieten van de eerste tot de laatste minuut. Als ik mijn ogen nu dicht doe dan zie ik je weer. Heerlijk en zo mooi als je bent.

XXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Sexy Alex

Berichtdoor Lustus » 17 Nov 2013, 17:23

Wat een sexy vrouw is Alex. Bij mijn laatste bezoek aan haar, afgelopen week, bewees ze maar weer eens waarom ik telkens bij haar terugkeer.
Het was weer een geweldig lekkere vrij en sexpartij. Alex doet alles om een lekker sfeertje neer te zetten en uiteindelijk zorgt ze ervoor dat ik volledig uitgeput en voldaan weg ga.

Deze keer had ze weer een verrassing voor me. Iedere keer als ik bij haar ben verrast ze me weer met iets leuks, heets of geils. En zo kwam het nu dat we weer een heerlijk nieuw standje hebben uit geprobeerd met iets lekkers erbij.....

Dat het zo heerlijk vrijen is met Alex heb ik al vaker geschreven. De intimiteit die ik beleef is super. Maar wat daarna allemaal komt is ook geweldig. Aan Alex is iedere Euro goed besteed.

Deze keer had Alex trouwens een sexy bikini aan. Het deed haar prachtige lichaam goed uitkomen. Maar nog mooier is ze zonder een stukje stof. Naakt en naturel, zo heb ik haar het liefst. Want dan is het echt genieten met haar. Ook deze keer weer!!!

Het is weer wachten op de volgende keer...

Dank sexy Alex

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 04 Dec 2013, 17:13

Mooi, prachtige Alex

Het was weer heerlijk bij je echt fantastisch.

Beter kan niet, of misschien alleen bij jou de volgende keer

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

De mooie Alex

Berichtdoor Lustus » 17 Dec 2013, 09:28

Sinds een maandje weer op de laan geweest. Werd netjes welkom geheten door de gastvrouw.
Ik kreeg wat drinken aangeboden en daarna was het tijd voor de mooie Alex die kwam binnenwandelen in een bikini. Wat een leuk gezicht was dit. En tussen de andere dames valt ze echt op want Alex is een klasse apart. Ik kreeg direct een heerlijke blowakiss van haar.

Op site heb ik wel naar andere dames zitten kijken en ook in de woonkamer loopt genoeg moois rond, maar toch kies ik weer voor Alex. Ze blijft me aantrekken.

Ik heb een heerlijke tijd door gebracht met Alex en daar heb ik geen spijt van! Wat kan die meid lekker zoenen lovekiss02 . Ik blijf het zeggen maar ze kan echt heerlijk vrijen. Ze is onwijs mooi, zeker zonder de bikini, wat een topfiguur heeft deze dame. En ze is ondeugend en stout en weet wat ze wil. Ze neemt veel initiatief en dat mag ik wel. We hebben elkaar heerlijk verwend. Ieder standje was lekker en pijpen kan ze onwijs goed. Ik ga niet alles verklappen maar als je haar al kent dan weet je genoeg. En anders moet je het zeker gaan ontdekken bij haar.

Ken je haar nog niet, dan mis je echt wel iets. Niet alleen op sex gebied maar met haar samen zijn is gewoon ook erg leuk. Het is altijd gezellig met de mooie Alex!

Alex bedankt voor de heerlijke date en tot de volgende keer weer.

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 13 Jan 2014, 12:00

Vorige week heb ik mijn nieuwjaarsbezoek gebracht aan de aantrekkelijke Alex. Het was net of nog niet al het vuurwerk was afgestoken. Want Alex had nog voldoende over voor mij.

Het werd weer een hete vrijpartij, eigenlijk direct al op de kamer. Zoals Alex vrijt is werkelijk bijzonder lekker. Daarom blijf ik bij haar terugkomen.

Alex had een mooi jurkje aan en toen ze deze uittrok kon ik weer genieten van haar prachtig mooie lichaam. Zo slank als ze is, met zulke mooie borsten.

We hadden alle tijd nodig samen en het was prachtig siervuurwerk in bed.

Dankjewel Alex, voor deze eerste lekkere ontmoeting in het nieuwe jaar.

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl