Ik zal jullie een geheimpje verklappen......ik ben vandaag weer bij Melissa geweest. Wat een vrouw is dat zeg! Gisteren was ik al helemaal ondersteboven van haar en dat gevoel bleef. Vanmiddag dacht ik: Ik moet haar nog zien, want ik heb haar nog geen prettige vakantie gewenst. Althans niet in real time...zullen we maar zeggen.
Mooie gelegenheid om haar weer op te zoeken. En ook vandaag was het weer EEN GROOT FEEST! Wederom verklap ik niet wat er allemaal in de kamer is gebeurd. Maar dat het geweldig was, mag duidelijk zijn.
Naast het feit dat deze vrouw er naar mijn idee fantastisch uitziet, is ze zo ontzettend lief, zo relaxed en ZOOOOOOO vol met humor.....HEEERLIJK!!!!!
Ik hoop dat ik voor haar vakantie nog een keer de mogelijkheid heb om haar te bezoeken. Maar vrees met grote vrezen.... Dan wordt het na de vakantie vast een zeker weer een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL groot feest met haar!
Melissa: je bent een kanjer! Een topper! Een fantastiche vrouw! En ontzettend lief! Dikke dikke kus en denk aan mij als je op vakantie bent.....dan denk ik aan jou!