Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alex wat een uitstraling

Berichtdoor jojoma » 10 Feb 2012, 20:59

Elke ontmoeting met Alex is een belevenis. Inmiddels ben ik weer een paar keer bij haar geweest.
De spontane charmante uitstraling die ze heeft kom je zelden bij een vrouw tegen. Zij heeft het, zeggen we dan.
En haar natuurlijke manier van communicatie is een verademing. Dat meemaken is al bijna meer dan genoeg.

Maar ze is ook verleidelijk en weet je toch maar in korte tijd weer helemaal gek te maken en uiteindelijk samen met je een overweldigende climax te bereiken. Meesteres in de liefde, dat is ze ook.
De details van elk bezoek zijn voor ons beiden. Daar hebben we het alleen samen over. Wie dat wil weten moet er maar naar raden of Alex zelf een bezoek gaan brengen!!
Alex, we gaan hopelijk nog lang zo met elkaar door!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Geslacht: Man

Alex en haar 100 recensies

Berichtdoor jojoma » 11 Feb 2012, 12:08

De eer van haar honderdste recensie gaat uit naar Adlekker die heel veel over Alex schrijft.
Er zijn weinig mannen die de laatste twee jaar over Alex schrijven.

In de ruim 4 jaar dat ik haar nu ken en de inmiddels zeker meer dan 70 keer dat ik bij haar ben geweest (ik ben de tel kwijt) heb ik ongeveer 20 keer een recensie geschreven. Dat is gemiddeld zo'n 5 keer per jaar.

Ik weet dat Alex vele vaste bezoekers heeft. Er zijn echter maar weinigen daarvan die hun ervaringen met en gevoelens over Alex willen delen in dit Forum.

Laat je niet weerhouden, het gaat niet om hoe je schrijft, hoe lang of hoe kort, maar om je beleving met Alex. Ook als je maar soms bij haar komt, probeer eens iets op te schrijven. Dat zal iedereen die dit forum bezoekt en leest enorm waarderen.
En Alex, ja die blijft gelukkig nog steeds gewoon die heerlijke Alex!!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Re: Alex

Berichtdoor Rene » 18 Feb 2012, 15:51

Afgelopen zondag me verjaardag gevierd met de heerlijke Alex

Helaas met haar alleen was de bedoeling om Sandy ook mee te nemen maar die was helaas verhinderd

Na gefeliciteerd te zijn door Anita plaatsgenomen in de huiskamer want moest nog even wachten op Alex.

Alex kwam me halen om naar de Mata Hari te gaan en we kregen van Anita een lekker flesje champagne mee(nog bedankt daarvoor).

Aangekomen in de Mata Hari konden we al gelijk niet van elkaar afblijven en stonden we dan ook direct lekker te vrijen waarbij we elkaar van kleding ontdeden.

Hierna hebben we eerst even het flesje wat we mee hadden gekregen opengemaakt.

Alex zette het bad vast aan en we gingen via de wasbak waar het zoals altijd al weer behoorlijk hot werd richting het bed.

We gingen lekker verder vrijen en Alex ging mij lekker verwennen met een franse massage.

Na een tijdje kwam ze weer lekker zoenen en ging weer lekker naar beneden en kwam wel zo zitten dat ik haar ook heerlijk kon verwennen en daar genoten we beide van.

Na mij van een rubbertje te hebben voorzien zijn we lekker intiem gegaan en na diverse posities tot een heerlijk hoogtepunt gekomen.

We zijn even lekker bij gaan komen in het inmiddels volgelopen bad.

Na even zo lekker gezeten te hebben weer terug naar bed verhuisd waar we weer lekker verder gingen.

We hebben elkaar nog een keer heerlijk verwend en weer tot een geweldig hoogtepunt gekomen. Helaas was toen de tijd weer om en moesten we ons aan gaan kleden.

Komende week mijn verjaardag nog een klein beetje overdoen maar dan met mijn andere schatje Sandy

Alex lieve schat het was weer heerlijk
Dikke kussss
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Berichtdoor Barry73 » 26 Apr 2012, 15:01

Gisteren voor de 3e keer bij DS geweest.

De vorige 2 keer heb ik mogen genieten van een afspraakje met Roxy.
Deze keer gekozen voor een afspraakje met Alex.

Gezien alle recensies die hiervoor al geschreven waren, wilde ik heel graag met haar afspreken.
Afspraakje was makkelijk gemaakt via Peter.

Bij binnenkomst stond ze me al bovenaan de trap op te wachten (bleek even later, ik herkende haar niet meteen). Ik zei dat ik een afspraak had gemaakt met Alex. Meteen een grapje maken: “Alex is er niet” zei ze.
Ik had vooraf via Peter een VIP-kamer geboekt voor 2 uurtjes. Nadat ik wat drinken van Alex heb gehad zijn we naar de Jungle gegaan.
Alles wat in eerdere recensies over Alex is geschreven is waar en zou ik zomaar kunnen herhalen.

Het vrijen en de seks met Alex zowel in de lekkere jacuzzi en op bed is hemels en wat kan ze toch lekker zoenen. lovekiss02 De afwisseling is ook erg lekker, dan weer zacht en teder en dan weer wilder. Ze weet je helemaal gek te maken.

Ik was zelf niet helemaal in vorm (helaas) om het zo maar te zeggen (sorry). Maar Alex heeft er alles aan gedaan om me een heerlijk hoogtepunt te geven.

Lieve, mooie, leuke, sexy, lekkere, gezellige…… Alex, bedankt voor de fijne en lekkere tijd gisteren.

Je vertelde dat je er (helaas) even tussenuit gaat vanwege je rug. :cry: :cry: :cry:

Hopelijk ben je gauw weer terug.

Ik zou in de toekomst zeker nog een keer met je af willen spreken.

:lips: :lips: :lips: Barry
Gebruikers-avatar
Barry73

Alex

Berichtdoor Lustus » 16 Mrt 2013, 11:54

Alex, bedankt voor onze hete dates. Ik heb er nu 4 met je gehad en ze waren allemaal super. Speciaal voor jou heb ik een profiel gemaakt omdat ik je dit wil laten weten. Ik heb nog nooit zulke goede ervaringen gehad met een dame.

Jammer dat je op wat lastige tijden werkt, waardoor ik je niet zo vaak kan bezoeken, anders was ik elke week wel bij je langsgekomen. Maar ik beloof dat ik je nog vaker ga bezoeken. Wanneer weet ik nog niet.

Jij weet echt hoe je een man moet verwennen, je geeft je helemaal. Daar heb ik van genoten. Ook ben je heel erg mooi, alles aan jou is helemaal goed thumpup .

We hebben het echt heel heet gehad op de kamer.

Nogmaals bedankt, kus van Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Lustus » 15 Apr 2013, 08:10

Alex stond al klaar bovenaan de trap toen ik afgelopen donderdag binnenkwam en wat mij direct opviel was haar mooie en spontane glimlach. Kreeg een lekkere kus van haar en dat was erg leuk kiss2gether

Nadat ik een drankje had gekregen van Michelle snel afgerekend en met Alex, die al stond te wachten, naar de kamer gegaan. Na het omkleden gewassen en dat deed ze erg netjes. Toen ze zich had uitgekleed zag ik haar heerlijke lichaam en wat is ze mooi! :!: :!: :!:

Met Alex vrijen is een onvergetelijke ervaring. Dat deed ze vol overgave en ze zoent :lips: :lips: :lips: onwijs lekker. Het is echt lekker vrijen met haar. lovekiss02

Alex is een erg mooie meid bij wie ik het prima heb. Ze is er echt voor me en geeft zich helemaal. Kan merken dat ze veel ervaring heeft want ze weet precies hoe ze een man kan verwennen. En ik heb haar ook verwend.

Ik ga zeker weer terug naar Alex

Deze is voor jou! blowkiss
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Alex

Berichtdoor Lustus » 12 Mei 2013, 15:52

Deze week weer bij DS geweest. Werd netjes welkom geheten door een mooie dame van wie ik de naam ben vergeten. Maar ze had mooie bruine ogen!

Ik kreeg wat drinken aangeboden. En toen moest ik even wachten op Alex omdat ze nog even bezig was zich klaar te maken. Toen ze er aan kwam was ik blij dat ik toch weer voor haar had gekozen :wink1: .

Want ik had eerst op de site zitten kijken wie er zijn die dag en met wie ik een date wilde hebben, maar ik koos er toch weer voor om naar Alex te gaan omdat het de vorige keer zo goed was met haar en daarvoor maar een afspraak gemaakt.

Heb uiteindelijk weer een heerlijke tijd met Alex doorgebracht en daar heb ik weer geen spijt van! Wat kan die meid lekker vrijen en zoenen, heerlijk gewoon. Haar orale kunsten zijn ook geweldig te noemen. Ze heeft me heerlijk verwend en het was nog beter dan de vorige keer, maar waarom, is gewoon gevoel denk ik.

Ik ga niet alles verklappen maar Alex is niet voor niets zo populair. Als je nog nooit bij haar bent geweest dan mis je echt wel iets! Ze is mooi, heeft humor en ze is fantastisch in bed.

Kortom, echt een top meid :dance: !

Alex, bedankt!

Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Lustus » 17 Jun 2013, 20:33

Ik heb dit keer niet getwijfeld en ben direct naar Alex gegaan. Weer geen spijt en alleen een heerlijk gevoel nog.

Alles klopt aan haar en wat een inzet! Heerlijk genoten van alle geile sex en het heerlijke vrijen met haar. Het ging maar door en toch kwam er een einde aan...jammer.....

Alex is een droommeid, mooi, grappig en supergeil!!

Bedankt mooie Alex!

:lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Rene » 03 Jul 2013, 21:21

:val12:

Na een paar weken terug al een trio gedaan te hebben met mijn kanjers Alex en Sandy en vorige week een date met alleen Sandy afgelopen zaterdag een date gehad met Alex.

Na afgerekend te hebben met Michelle zijn we naar de Mata Hari gegaan waar gelijk lekker begonnen te zoenen.

Na ons van onze kleding te hebben ontdaan waarbij Alex veel sneller was als ik zijn we via de wasbak voor de gebruikelijke wasbeurt waarbij we al lekker aan het zoenen waren richting het bed gegaan.

Op bed ging het er weer zeer hot :hot: aan toe en waren we heerlijk aan het vrijen.

Ik begon Alex heerlijk te verwennen en daalde langzaam af naar beneden en al snel belanden we in standje 69 en verwende Alex mij ook heerlijk

Na een tijdje stond ik toch wel aardig op scherp en zijn we lekker intiem gegaan en kwam ik tot een geweldig hoogtepunt uitgeput

Na even te zijn bijgekomen begon Alex me weer lekker te verwennen en heeft me een heerlijk 2e hoogtepunt bezorgd.

We zijn nog even lekker bij gaan komen in jacuzzi en toen was het alweer tijd om ons aan te gaan kleden.

Boven nog even wat gedronken en toen was het weer tijd om naar huis te gaan na nog een lekkere kus van Alex en mijn andere kanjer Sandy.

Lieve Alex het was weer een geweldig uurtje :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Alex

Berichtdoor Lustus » 15 Jul 2013, 00:57

Ik zie dat de mooie Alex er deze week vaak is, dus maar even reclame voor haar maken. Want iedereen beveel ik Alex aan. Was afgelopen week weer bij haar en ik heb weer intens genoten van haar charme, haar gezelligheid, haar supermooie lichaam en de geweldige sex.

We hebben weer heerlijk gevreeën en daarna was het intiem weer onbeschrijfelijk lekker. Wat deze vrouw allemaal doet om het je naar 't zin te maken is iets wat ik nog maar heel weinig heb meegemaakt. Alex is een topvrouw die zelf ook geniet in bed.

En dat maakt het alleen maar beter.

Daarom zeg ik net zoals op de reclame: Alex, resultaat geldt!

Alex bedankt weer....

Kus van Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl