Ok het vervolg van mijn Birthday party.
Nadat lekkere Ilona de kamer had verlaten was ik weer alleen met Angie.
Het was al zo lang geleden met Angie dat ik haar daarom weer eens had gekozen voor een half uurtje want ook zij blijft zo lekker.
Ze wou me ook een massage geven maar zei nee Ilona heeft dat al gedaan dus met jouw wil ik lekkere sex hebben hehehe
En dat krijg je van Angie,, ook zij begon met een overheerlijke Franse massage terwijl ik op het randje van het bed zat en zij voor me zat.
Maar ik was al zo opgewonden dat ik haar haar wel echt snel moest laten stoppen want ik wou intiem met haar gaan dus Angie begreep al snel mijn aanwijzingen en kwam boven op mij zitten in een lekker standje die ik niet zo vaak had gedaan.
Nog een keer veranderd van standje maar helaas is mijn uithoudingsvermogen niet zoals die van de DS Meiden hahaha
En ik wou haar ook nog even lekker verwennen, en wist met mijn ingebouwde timer dat ik daar niet veel tijd meer voor had maar toch gedaan en Angie genoot daar met volle teugen van en ik ook want was wel heel erg lekker en geil zoals zei daar lag te genieten, en voor ik het wist kwam zij lekker klaar en ik ook trouwens
Angie had een douche nodig dus dan weet ik dat ik mijn best weer gedaan heb
En terwijl zij die nam kleedde ik me rustig aan en ben naar beneden gegaan waar mijn drankje alweer klaar stond, Peter je bent een schatje :)
Angie kwam niet veel later ook naar beneden en heb ik rustig wat gedronken en toen nog even hapjes gehaald voor de dames die daar wel raad mee wisten :)
Angie het was weer heerlijk met je, was ook zo lang weer geleden.
Gelukkig kon ik even uitrusten nu, want ik had nog een uur tegoed met hot Robin :0
Maar dat lees je weer bij Robin haar recensies :)
Angie,
Zie je snel weer.
Slow