Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alexxxxxxx

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 22 Jun 2010, 21:55

Afbeelding
Vorige week kreeg ik van Peter te horen van Alex gaat weer voorzichtig beginnen dus wil je date met haar hebben.

Wel wat dacht je JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa natuurlijk, ze is en zal altijd mijn aller lekkerste Slowaakse bengel blijven :val7:

Dus mijn date stond al heel snel vast en moest ik nog een week wachten voor het eindelijk zover was maar vanmorgen was het dan zover, ik kon naar de laan voor een heerlijk weerzien met Alex jump1

Uiteraard was ik op tijd op de laan en nadat ik een lekker bakkie had gehad was het wachten op Alex want die was er nog niet, maar na 5 minuten kwam ze binnen lopen en :love: ze ziet er nog steeds zo lekker en ondeugend uit, keek in die uitdagende speelse bruine ogen en was alweer helemaal verloren en dacht brrrrrrrrrrrr Alex, heb je echt gemist op de Laan.

Kreeg al gelijk weer een lekkere :lips: van haar en toen ging ze zich even omkleden.

Eigenlijk was dat niet nodig geweest want Alex ziet er altijd heerlijk uit wat ze ook draagt.

Maar goed ik had haast want wou naar de Mata Hari met haar want is was nu echt toe aan een Alex dsshot

Op de kamer was het alweer heel snel zo vertrouwd met haar, we probeerden wel wat bij te praten maar het is zooo moeilijk om mijn :lips: niet op haar :lips: te hebben, is ook zo lekker lovekiss02 met Alex

Had nog een k14 voor haar meegenomen want ik wist natuurlijk dat ze in haar afwezigheid wel jarig was geweest :Cheer:

Gelukkig ken ze mij als geen ander dus we zijn begonnen in het bad want ze weet donders goed, dat of ik nu 1 of 2 of 3 uur blijf, als ik niet in de jacuzzi begin kom ik er nooit meer funny

Tijdens het zoenen in het bad toch nog geprobeerd om een beetje bij te praten en van een k10 genoten, maar Alex laat je gewoon geen minuut met rust dus kreeg het toch wel snel heel erg warm daar, dus snel naar het bed verhuisd.

Op bed verder gegaan met van alles en nog wat dat hou ik maar tussen Alex en mij maar ze kent mij zo goed en we hoeven maar mekaar aan te kijken of een aanraking te doen en we weten beiden al wat we nu weer willen gaan doen happy

En toen we dan ook beiden weer compleet :hot: en uitgeput op het bed lagen en Alex zei, hoeveel tijd hebben we nog, was het weer hetzelfde liedje hahaha, nog 4 minuten geloof ik Alex zei ik, en zij lachte en kon in die ondeugende ogen lezen van, altijd hetzelfde met jouw, hoelang we ook gaan we zijn altijd precies klaar op het randje hkiss

Dus zijn we maar snel naar boven gegaan waar ik mijn drankje rustig op dronk en Alex zich weer ging omkleden om naar huis te gaan.

Bedankt lieve en vooral lekkere Alex, het waren weer 90 hemelse minuten met jouw, en was zo happy :val6: om weer Reunited te zijn met jouw :lips:

Ga je weer snel zien Alex, maar zoals afgesproken laat ik je dat nog wel weten :kiss:

Slow

:romeo:
Peaches & Herbs - Reunited

Dirty Dancing - Time of my Life

SlowTheDSJunk

Re: Alex

Berichtdoor jojoma » 04 Aug 2010, 20:26

Na vorige week heb ik vandaag weer een superuur beleefd met Alex. In de Mata Hari kamer wist ik niet hoe snel ik uit de kleren moest komen. Heerlijk vrijend, zoenend heeft die lieve Alex mij bij de wasbak gewassen. Dat op zich is al een belevenis. Met mijn handen haar overal strelend en met mijn mond haar overal beroerend waren we uiteindelijk klaar om naar het bed te gaan.
En daar gebeurde weer van alles. Het werd al vrij snel erg heftig en zonder dat ik het eigenlijk in de gaten had zat ik al met het condoom om in Doggie Style Alex heerlijk intiem te beroeren. Vlak daarvoor was die lieve Alex al door mijn verschillende handelingen geweldig klaar gekomen. Wat kan ze van sex genieten!
In de normale stand zijn we verder gegaan en het zweet gutste tussen mijn en haar borst in.
Later in een zeer korte badsessie zijn we nog even aan elkaar blijven kleven en ik hoopte dat er geen einde aan zou komen. Maar ja de tijd is onverbiddelijk.
Ik wou dat ik elke dag de kikker kon zijn en dat mijn prinses Alex mij dan wakker zou zoenen. Maar ja, sprookjes blijven sprookjes!
Bedankt lieve prinses!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Geslacht: Man

Heerlijke Alex

Berichtdoor jojoma » 03 Dec 2010, 12:32

Gisteren had ik voor de zoveelste keer een afspraak met Alex. Ik zou anderhalf uur blijven maar heb er bij Michelle op voorhand twee uur van kunnen maken. Elke keer als ik met Alex naar de kamer ga heb ik een onvoorstelbaar opgewonden gevoel. Ze maakt emoties in je los die niet te beschrijven zijn. De communicatie is blijkbaar tussen ons zo geweldig, dat we elkaar perfect aanvoelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het waren twee heerlijk, tedere, gepassioneerde uren met natuurlijk weer alle rituelen van strelen, zoenen, kussen, likken, elkaar intiem vasthouden, gelukzalige sex en heerlijke woorden daarbij. Je geeft soms bij zo'n super ontmoeting wat van je ziel bloot en dat is bij Alex helemaal niet erg. Je kunt daar met elkaar rustig over praten. Ook haar eigen emoties komen dan boven water en als je dan in haar schitterende ogen kijkt, kun je haar gevoelens zien en begrijpen.
Op het grote bed in de Mata Hari kregen we het op een bepaald moment wat koud aan onze ruggen en besloten een uitgebreid warm bad te nemen. Het water was heerlijk heet. Zoenend, knedend, strelend en pratend ging de tijd weer veel te snel voorbij. Het blijft me altijd bij, elke zinderende ontmoeting.
Lieve, lieve Alex, ik zou willen dat het een "neverending story" was. In ieder geval is het verhaal voorlopig nog niet afgelopen, je ziet me gauw weer.

http://www.youtube.com/watch?v=3khTntOxX-k
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Alex mijn lieve heartbreaker

Berichtdoor jojoma » 23 Jan 2011, 13:51

Afgelopen vrijdag had ik weer een geweldige ontmoeting met "mijn" heerlijke lieve Alex.
De week daarvoor had ik onze afspraak moeten afzeggen wegens een plotselinge griep.
De hormonen stonden toen op een laag pitje, maar daar was vrijdag niets meer van te merken want ik was "opgeladen" en in de nabijheid van Alex begonnen mijn hoofd en lichaam al meteen te gieren.
Zoenen, strelen en elkaar aankijken. Ik voel de vlinders weer als ik aan ons samenzijn terugdenk.
Bij de wasbak was het al heftig en op het bed gingen we weer heerlijk dicht tegen elkaar aan door.
Alex voelt je zo goed aan en weet precies wat je heerlijk vindt. Het moet van twee kanten komen en ik heb dan ook Alex later nog laten merken dat zij van mij wat mocht terug verwachten.
We hadden van tevoren afgesproken dat we elkaar zouden "opeten". En dat hebben we dan ook gedaan.
Lieve Alex, het was overweldigend heerlijk, en we hebben weer veel met elkaar gepraat, gelachen "MMM",gezoend, gestreeld, gevreeën en elkaar liefdevol aangekeken. Hoe lang het ook duurt met jou, het is altijd te kort.
Als ik nu aan je denk wordt het weer "RED" voor m'n ogen.

Ik zie je gauw weer lieverd! :twosome:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Berichtdoor Rene » 24 Jan 2011, 22:16

Toen ik vorige week zag dat :angel: Alex er het weekend was heb ik een afspraak gemaakt voor een :hot: date met haar voor zondag. Het was echt veel te lang geleden dat ik bij haar was geweest :oops:

Na afgerekend te hebben met Maria mochten we naar de Mata Hari gaan.

Daar aangekomen begonnen we gelijk lekker te lovekiss02 wat we even moesten onderbreken omdat Alex de handdoeken nog moest gaan halen.

We gingen weer lekker verder lovekiss02 en al zoenend werd ik van mijn kleding ontdaan door Alex en via de wasbak zijn we al vrijend op het bed beland.

Na een tijdje heerlijk te hebben liggen zoenen ging Alex al lovekiss02 naar beneden en gaf me een heerlijke Franse massage :hot: die ze af en toe even onderbrak om weer lekker te :kiss: .

oen ze weer verder ging kwam ze zo boven me liggen dat ik haar ook heerlijk kon verwennen waar ze merkbaar van genoot.

Na heel even te zijn bijgekomen deed Alex een condoom om bij en zijn we lekker intiem gegaan waarbij ik tot een geweldig hoogtepunt kwam uitgeput

We zijn lekker samen in bad al knuffelend en vrijend lekker bij gaan komen.

Helaas was het toen alweer tijd om ons aan te gaan kleden en weer naar boven te gaan.

Boven nog wat gedronken bij Maria en de meiden en toen was het weer tijd om naar huis te gaan

Lieve Alex zal niet meer zo lang wegblijven.

Dikke kus :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk

Alex beminnelijk!!!

Berichtdoor jojoma » 22 Feb 2011, 13:23

Gisteren heb ik weer een overheerlijke ontmoeting met Alex mogen hebben.
Ik schrijf niet elke keer nadat we bij elkaar zijn geweest een recensie, maar vandaag moet ik deze korte notitie toch even kwijt.
Voordat we naar de kamer gingen hebben we eerst onder het genot van een kop koffie in de huiskamer wat gezellig zitten babbelen.
Het was met Alex weer zo geweldig. Uitgebreid hebben we gezoend en hebben we elkaar strelend overal verwend en dan uiteindelijk was daar weer de super intieme ervaring met elkaar. Tussendoor zijn we even bijgekomen, vertrouwelijk pratend, en uiteindelijk op het laatst was daar nog de apotheose, de ultieme afronding waarbij we elkaar van alles toefluisterden.
Dank je wel mijn lieve Alex voor dit weer onvergetelijk samenzijn.
Wat ben je toch beminnelijk!
We zien elkaar weer héééél snel hè!!!

En dan met muziek erbij???
Zijn het je ogen, is het je stem?
Zijn het de woorden die je zegt als ik weer bij je ben.
Zijn het je ogen, is het je lach?
Zijn het die dingen waarom ik jou niet kan missen. Voor geen dag.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Berichtdoor james bond » 05 Mrt 2011, 13:25

Had laatst een spannende date met Alex voor 3 uurtjes in een vip kamer en genieten maar.
Zij is een vriendelijke en sensuele vrouw en de tijd vloog om.
Oude herinneringen opgehaald en natuurlijk ook gesexed

Alex ga zo door
james bond

Geslacht: man

Alex: exquise en smaakvol!

Berichtdoor jojoma » 17 Mrt 2011, 12:08

Vorige week donderdag in de junglekamer mocht ik weer met Alex een tijd heerlijk samen zijn.
Na ons voorgerecht dat meteen begon na de kamer binnen te zijn gegaan: zoenen, strelen, voelen , elkaar omarmen en uiteindelijk ons schoongemaakt te hebben, kwamen we toe aan het tussengerecht: aanliggend op bed zoals de Romeinen deden: het proeven van elkaar, waarbij de intieme delen van Alex boven de smaak van een goede witte bourgogne uitstaken: fruitig en ietwat zoetig met een heerlijke afdronk, terwijl er aan mijn groene asperge driftig door Alex werd gezogen.
Gelukkig beet ze niet door!
Het duurde vrij lang voordat de witte wijn op was.
Hierna was het tijd voor een amuse die er uit bestond dat onze monden en onze ogen elkaar weer vonden.

De ogen van Alex hebben een diepte waar ik met mijn hele wezen in zou kunnen verdrinken, maar gelukkig heb ik mijn diploma reddend zwemmen en kwam dan ook weer bovendrijven.
En dan het hoofdgerecht: een genot waarbij intieme bewegingen in verschillende tempi werden afgewisseld en onze lijven zwetend tegen elkaar schoven, elkaar overal betastend en bijna compleet opetend, afgesloten met een oerschreeuw die bij de entourage van de kamer hoort.
Na het samen even laten bezinken en naproeven kwam het Romeinse bad als tussenfase naar het toetje:
Weer terug op het bed, dicht tegen elkaar aan, elkaar verwennend, op een innige erotische manier en veel met elkaar bepratend, serieus maar ook lachend, zweefden we naar het einde toe van wat een onvergetelijke "maaltijd" mocht heten.
Alex bedankt, je bent die heerlijke appel waar ik altijd in wil bijten!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Alex, verleidelijk gekleed en ondeugend

Berichtdoor jojoma » 13 Mei 2011, 14:12

De nieuwe ieniemini bikini van Alex is een aanwinst.
Toen ze mij enkele weken geleden bij een date in een bikini tegemoet kwam in de huiskamer puilden mijn ogen zowat uit mijn hoofd. Is dat Alex, die verleidelijke vrouw, die nu op mij afstapt? Ja dus.
Vandaag had ik op de valreep voor mijn vakantie nog een ongeplande date van één uur met Alex en verdorie ze had weer die bikini aangedaan.
Alles is heerlijk als vanouds met Alex: kletsen, strelen, zoenen, vasthouden maar die bikini laat me niet los. Ik vraag haar om hem voorlopig aan te laten. Ik streel en zoen rond de twee katoenen onderdelen en langzaam, vooral langzaam haal ik de strik uit het topstukje en ontbloot op een subtiele manier haar borsten. Haar tepels zijn vandaag extra gevoelig, dat kun je aan de hardheid merken en Alex zelf reageert ook duidelijk.
Met zoenen net langs de rand van het broekje zowel aan de voorkant als aan de achterkant (wat een heerlijke billen heeft ze toch!) probeer ik het onvermijdelijke verwijderen nog even uit te stellen.
Als ik haar mond weer langdurig kus, weet ik ook hier in slow motion haar broekje uiteindelijk van haar lichaam te pellen.
Zo'n voorspel geeft een extra dimensie aan onze ontmoeting. De seks daarna is dan ook voortreffelijk. We zijn allebei in een ondeugende bui en dat maakt het liefdesspel alleen nog maar aantrekkelijker. We lachen ook tijdens de seks en hebben het erg naar ons zin. Het uur is echter wel veel te kort, vooral omdat ik Alex nu een tijdje niet zal kunnen ontmoeten.
Bij ons afscheid was ze nog lang boven aan de trap te zien tot ik de deur achter me dicht trok.
Ik zal je de komende tijd erg missen Alex!

Au revoir ma chérie!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

Alex mijn super lover

Berichtdoor jojoma » 08 Jul 2011, 17:36

Elke ontmoeting met Alex is een apart feest.
Als je lang niet bij haar bent geweest, moet je toegeven dat je die tijd een van de mooiste dingen in je leven hebt gemist.
De gratie, intelligentie, humor, openheid, spontaanheid, sensualiteit, lichamelijk schoonheid en nog vele andere voortreffelijke eigenschappen van die lieverd had ik al die tijd niet meegemaakt.
En vandaag was daar eindelijk die vonk weer tussen ons tweeën.

Wat hebben we gevreeën!
We hebben elkaar zowat opgezoend.
Ik heb na haar uitgebreid verwend te hebben het heerlijke vrouwelijke vocht van Alex in grote hoeveelheid kunnen proeven en opzuigen bij haar overweldigende climaxen. Ze heeft me op alle goede plekken van mijn lichaam beroerd en oraal volledig aan mijn trekken laten komen.
Mijn hoogtepunt ging met zeer grote emoties van ons allebei gepaard. Ze gaf me alle ruimte en wist me volledig met haar lichaam, haar feilloze handen en haar lieve woorden naar het toppunt te voeren.
Het mondelinge contact was natuurlijk na zo'n lange periode ook hard nodig. We hadden elkaar best veel te vertellen en we vulden elkaar wat dat betreft weer met een heleboel nieuws, leuk en minder leuk, zoals het leven nu eenmaal is. Dat praten gaat altijd gepaard met kusjes, kroelen, strelen en zo!
We hadden het weer zo heerlijk met elkaar. De tijd was weer voorbij voor we er erg in hadden.
Gelukkig, ik ben er weer en dat heb ik geweten ook!
Het was zalig Alex! Merci!!!
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl