Afgelopen vrijdag had ik weer een geweldige ontmoeting met "mijn" heerlijke lieve Alex.
De week daarvoor had ik onze afspraak moeten afzeggen wegens een plotselinge griep.
De hormonen stonden toen op een laag pitje, maar daar was vrijdag niets meer van te merken want ik was "opgeladen" en in de nabijheid van Alex begonnen mijn hoofd en lichaam al meteen te gieren.
Zoenen, strelen en elkaar aankijken. Ik voel de vlinders weer als ik aan ons samenzijn terugdenk.
Bij de wasbak was het al heftig en op het bed gingen we weer heerlijk dicht tegen elkaar aan door.
Alex voelt je zo goed aan en weet precies wat je heerlijk vindt. Het moet van twee kanten komen en ik heb dan ook Alex later nog laten merken dat zij van mij wat mocht terug verwachten.
We hadden van tevoren afgesproken dat we elkaar zouden "opeten". En dat hebben we dan ook gedaan.
Lieve Alex, het was overweldigend heerlijk, en we hebben weer veel met elkaar gepraat, gelachen "MMM",gezoend, gestreeld, gevreeën en elkaar liefdevol aangekeken. Hoe lang het ook duurt met jou, het is altijd te kort.
Als ik nu aan je denk wordt het weer "RED" voor m'n ogen.
Ik zie je gauw weer lieverd!