Ergens vorige maand was mijn favoriete meisje er weer dus snel een afspraak gemakt voor een gezellig bezoekje. Ze was even wat later maar bij zo'n leuke meid is het geen bezwaar om even te wachten kun je meteen even naar de andere dames kijken, wie weet voor een volgende keer oid.
Ze kwam me later halen en mijn hand gleed over haar statige lichaam, zoveel kracht en schoonheid zie je niet veel en alleen dat al maakt het voor mij de moeite waard. Zij vond het gelukkig niet erg dat ik ervan genoot en spoorde me aan verder te gaan.
Beneden kletsten we nog even bij om snel naar het "betere" werk over te stappen. Zij weet wat ik leuk vind en ik wat zij leuk vindt
dus het werd een uitstekend uurtje. Jammer dat het op een gegeven moment weer voorbij was zou best eens een uurtje of drie van haar gezelschap willen genieten.
Gelukkig bleef ze dit keer van mijn tepels af tenminste ze beet er dit keer niet in, dus dit keer geen 3 dagen pijnlijke tepels.
Brr dan te bedenken dat er mannen zijn die ervan houden nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik hou het wel op het zachtere werk.
Kortom het was weer een van mijn fijnere uurtjes.
Jammer genoeg lijkt ze de laatste weken niet meer op woensdag te werken, voor mij helaas vaak de enige dag dat ik kan. Begin van de week staat ze erop maar snel vervalt of verschuift de woensdag.
Nu al een paar weken een afspraak de mist in zien gaan
Het begint er langzaam naar uit te zien dat ik op zoek moet naar een nieuwe favoriet dat zal niet meevallen. Alex bedankt voor de fijne tijd, mocht ik je niet meer zien dan zal er altijd een speciaal plekje voor je blijven. Hopelijk toch weer eens tot ziens