Bij een eerder bezoek aan DS had ik bij vertrek Claire ontmoet, zij kwam aan op hetzelfde moment dat ik vertrok. Mijn eerste indruk was die van een knappe en aardige dame. Ik besloot een afspraak met haar te maken, die afspraak heb ik afgelopen week gehad.
Het was in één woord geweldig. Claire is een heel erg knappe dame met een prachtig figuur (dat appelleert aan mijn nickname alhier…) en, zoals op de DS-site staat, ze is mooi van buiten en mooi van binnen. Tel daarbij op dat ze van seks houdt, dat maakte het een geweldige ontmoeting.
Wat er precies is gebeurd houd ik voor mezelf, maar Claire zoent buitengewoon lekker, doet heel erg haar best om je op te winden, is inventief, geniet zelf met volle teugen en is helemaal zichzelf. Ik vond het een feestje om met haar op de kamer te zijn. Heel bijzonder was dat we ons hoogtepunt op hetzelfde moment bereikten, dat was de spreekwoordelijke kers op de taart.
Wat ik verder heel fijn vond is dat Claire een goed stel hersens heeft. Ik had na afsluiting van het lichamelijke nog een kort maar heel leuk gesprekje met haar gehad. Daarbij bleek dat ze bewust voor werken bij DS heeft gekozen. In het licht van hetgeen zich daarvoor afgespeeld had was ik daar niet in het minst verbaasd over.
Ik ben bang dat ik een nieuwe verslaving heb….
TL