Een krappe 3 weken geleden was ik weer op de bonnefooi naar DS gegaan.
Na de voorstelronde koos ik ervoor om 3 kwartier met Ilse naar boven te gaan.
Ilse stond al een tijdje op mijn wensen lijstje van dames waar ik graag een keertje mee tussen de lakens wilde duiken en vandaag was het dan eindelijk zover.
Eenmaal boven kleden we onse beide uit en waste ik me ff snel, waarna Ilse hetzelfde deed.
Toen we beide op bed lagen, zijn we eerst begonnen met lekker te zoenen en strelen. Na een tijdje vroeg ze me wat ik lekker vind. Nou houd ik eigenlijk wel overal van dus dat gaf ik ook aan. Ze kroop vervolgens bovenop me en zoende me nog een keer lekker. Hierna begon ze langzaam naar beneden te werken terwijl ze m'n borst en buik likte en kusjes gaf. Ook dit vond ik dat ze dat erg goed deed en ik genoot er enorm van. Eenmaal bij m'n jongeheer aangekomen deed ze er een condoom om en gaf me een zeer goede pijpbeurt, waarbij m'n ballen ook niet werden vergeten. Af en toen kroop ze weer even naar boven om weer lekker met me te zoenen om vervolgens weer af te dalen en verder te pijpen. Na dit een tijdje te hebben gedaan was het tijd om de rollen om te draaien en begon ik haar te beffen. Ik had sterk de indruk dat ze hier wel erg van kon genieten (tot 2x toe zelfs). Toen m'n tong te moe was om door te likken, was het voor mij zover om over te gaan op het neuken. Ik kroop lekker bovenop haar in missio en begon lekker te neuken. Dit liet Ilse best hard kreunen, maar ik vond het ook niet heel overdreven of zo. Helaas hield ik het niet lang vol en kwam ik na een paar minuten heerlijk klaar. Ze haalde het volle condoom weg en hebben nog even gezoend en gestreeld. Toen was het helaas alweer tijd en hebben we ons beide weer opgefrist en aangekleed. Terwijl we ons opfriste hebben we nog gezellig gekletst, waarna we helaas afscheid moesten nemen.
Ik vond het een heerlijke ervaring en hoop in de toekomst zeker nog een keer met haar tussen de lakens te duiken.