door Erik57 » 08 Mei 2018, 02:02
Roos: Jeetje, wat me nu overkomen is......... Omdat Mila, waar ik eerst mee had afgesproken, geen FZC doet, ben ik bij Roos terechtgekomen. Dit is een volwassen vrouw die van wanten weet en voor mij, met alle respect, onder de noemer: "MILF" valt. Daar kan geen GFE tegen op, wat een klasse. Ze begon meteen met tongen en ze hield niet op met tongen. Na een heerlijke wasbeurt doken we al gauw op het hemelbed van kamer 2. Roos ging als een wervelwind over me heen en schrokte met haar hete mond en lippen alles naar binnen, was blij dat ik 'm nog terugkreeg. Ze wist precies waar de extra gevoelige plekjes zaten en liet daar rijkelijk haar tong overheen glijden. Om mezelf even rust te gunnen, stelde ik voor om haar eens te verwennen, daar zij ze geen nee tegen. Daar ging ze eens goed voor liggen en al gauw stroomden de sapjes als een waterval, was dat even smullen. Haar geluidjes en kronkels van genot gaven me veel voldoening. Ik kan zo nog eindeloos doorgaan maar de stappers die dit lezen moeten het gauw zelf maar eens gaan ervaren, daar zullen ze geen spijt van krijgen.