Als je Diane's Secret in Den Haag bezoekt wordt je altijd heel goed ontvangen in de mooie huiskamer van het herenhuis. Ook de kamers zijn er altijd netjes verzorgd. De laatste jaren ben ik er een paar keer geweest en er is altijd een ruime keuze aan leuke dames. Niet zo lang geleden heb ik Fleur voor het eerst ontmoet. Hoewel zij er al een tijdje werkt, heb ik haar waarschijnlijk steeds misgelopen, maar dit zal de volgende keer niet zo snel meer gebeuren.
Ik ben nu twee keer bij haar geweest en allebei de keren was het een fantastische ervaring. Fleur is een bloedmooie verschijning, een vrolijke frisse meid met mooie volle lippen en ondeugende ogen. Het is ook leuk om met haar te kletsen, zij heeft altijd wel iets te vertellen en als je een goede klik met haar hebt is het supergezellig.
Op het gebied van sex is zij voor veel in en weet zij echt wat genieten is. Door haar volle lippen is het heerlijk om met haar te zoenen. Zij vindt het fijn om ook goed verwend te worden en zij geeft er een fantastische pijpbeurt voor terug. Ook intiem is zij perfect, verschillende standjes passeren de revue, zij geniet hier ook zelf van en neemt er ook goed de tijd voor. Tijdens de sex vond ik het ook heerlijk om naar haar mooie ondeugende ogen te kijken.
Fleur zorgt voor een echte Girlfriend Experience en voor je het weet is een uurtje met haar jammer genoeg snel weer voorbij!