Na alle goede recensies en natuurlijk de bloedstollend mooie foto's van Melissa gezien te hebben ben ik gisteren dan eindelijk eens bij Melissa geweest.
Nou nou nou, ik wou dat ik dit veel eerder gedaan had. Ze is minimaal zo mooi als de foto's je doen geloven!
Wat een geweldige meid! Ik weet niet waar ik moet beginnen haar te omschrijven, maar zal een kleine poging doen.
Melissa heeft een super knap en lief snoetje en heeft daarnaast de meest vriendelijke en vrolijke persoonlijkheid. Ik voelde me op mijn gemak bij haar vanaf het moment dat we de kamer in stapten.
Dit kan normaal gesproken toch wel een beetje voor zenuwen zorgen bij mij. want je gaat toch iets intiems beleven met een dame die je niet kent.
Maar bij Melissa is het gelijk alsof je haar al jaren kent!
Super fijn!
Daarnaast heeft ze natuurlijk een prachtig figuur. Heerlijke rondingen en een mooie strakke taille. Een super zachte huid.
Tja, laat ik het hier maar bij laten want anders kan ik nog wel een A4tje vol typen!
We hebben eerst wat gekletst en het onder andere gehad over dat de ervaring van zo een bezoek zo afhankelijk is van of je wel of niet een onderlinge klik hebt.
Nou, ik kan zeggen na een GEWELDIG uur dat het met die klik volgens mij wel goed zat....
Ik ga niet in details treden over wat we gedaan hebben, want dat is tussen Melissa en mij. Maar het was (volgens mij voor ons beiden) een heerlijk uurtje wat zeker een herhaling gaat krijgen!
Melissa nogmaals super bedankt voor het fijne uurtje en tot de volgende keer!! XXX