Hoi, Mijn naam is Sil en vandaag was mijn eerste bezoek aan DS, om precies te zijn was het mijn allereerste keer in een privehuis.
Ik had van een vriend de tip gehad dat het hier "goed was". En GOED is het. de sfeer, het gebouw en de grote keuze aan meisjes die zo vroeg op de dag al aanwezig waren was echt overweldigend.
Ik had thuis op de website mijn oog al laten vallen op de foto van Carmen, die waar ze het ondeugende schoolmeisjes jurkje draagt, dus me niet laten beinvloeden door al het moois wat een voor een een hand kwam geven samen met een vriendelijke, warme of ontdeugende glimlach was een hele beproeving. Ik hoorde mezelf denken: wow, mooi, geweldig en nog meer van die krachttermen terwijl al dat moois zich voor kwam stellen. Ik weet dat dit een normale gang zaken is, maar het gaf mij een zeer speciaal gevoel. En toen werd ik meegeleid door Carmen naar de kamer, die ene met die grote Jacuzzi. Na wat uitleg te hebben gegeven over mijn situatie het afgelopen jaar.
Zijn we begonnen aan een aaneenstrengelingen van voor mij fijne ervaringen die ik echt niet snel zal vergeten.
Na fruniken in het bad, fruniken in bed, zij mij oraal en ik haar oraal zat mijn uur er al op, man time flies when your having fun. niet verder over nagedacht en een uur bijgeboekt, we moesten wel naar een andere kamer, onderweg nog een paar lief lachende dames tegenkomen die het geloof ik wel grappig vonden hoe onhandig ik men badjas dicht hield,
Andere kamer was wat intiemer met een geweldige spiegel aan het plafond, nu had ik constant zicht op die geweldige billen van Carmen en mannen die ze gezien hebben weten wat ik bedoel. Ahfin tweede uur verliep als het eerste maar net als de kamer, waren de gesprekjes de strelingen en de enorme glimlach veel intiemer. shit tijd om, aangekleed afscheid genomen (oh ja Carmen heeft een plekje als je haar daar kus staat het kippenvel metersdicht op haar arm en knuffeld ze je innig) Met de auto terug naar Rotterdame en steeds die sullige gelukzalige glimlach van mezelf zien in de autospiegel.
Oh dear wat een ervaring dit had ik jaren eerder moeten doen.
Oh Sweet, lovely Carmen thank you for the great morning and begin of the afternoon, i hope i see you soon again
Love Sil