Ook ik heb me kostelijk vermaakt met Jill! Ze is een knappe & pittige dame met een heerlijk lichaam die de juiste plekjes wel weet te vinden. En ja, als iets belangrijk is, betreft dat wel de tijd nemen en dat kan ik in het geval van Jill enkel beamen (een groot pluspunt!).
Al zoenend elkaar lekker ontdekken, dat was erg nice! Na een ruim voorspel met o.a. een zéér hete 69 nam Jill de meesteres mij in haar bezit, kroop ze op me en ging heerlijk te keer. Ze heeft de ruitersport dan ook zéér goed onder de knie, want ik had moeite om me in te houden, hoewel ik als besneden man toch altijd wat langer de tijd nodig heb. Na enige tijd nam ik de touwtjes zelf in handen en tot zover ik dat kon beoordelen genoot Jill ook met volle teugen; dat zou in ieder geval mooi zijn. Al met al moest ik me in die missio-positie met een ultiem hoogtepunt als gevolg toch aan haar overgeven en hebben we naderhand nog even gezellig in bad gekletst.
Ik vond het wel enigszins jammer dat ze aanhaalde dat full-pull tussendoor (tong)zoenen niet echt haar ding is, hoewel dat tijdens ons avontuurtje niet compleet ontbrak en prima was, maar ik vind het vol overgave zoenen toch altijd erg geil. Dat terzijde, want het laatstgenoemde is slechts een zéér klein detail gezien ik me prima heb vermaakt! Jill, hopelijk jij ook? Er is nu misschien maar één wil, dat is Jill...
Je bent namelijk een echte tijgerin & ik krijg steeds meer zin...
Tot snel!
SP