Al een paar keer eerder in dit magnifieke privéhuis geweest en nog nooit teleur gesteld.
Normaal reserveer ik altijd ruim van tevoren omdat ik de lange rit niet wil maken en dan wellicht teleur gesteld zou moeten worden (ja,ja: hoe kun je bij DS nu teleurgesteld worden? Kan inderdaad ook niet).
Moest vanmiddag in de Hofstad zijn en ben spontaan even binnen gewandeld.
In de spectaculaire voorstelronde sprong Tess er toch bovenuit: good looks, klik bij handen schudden en een warme lach. Hier had ze me mee en voor ik het wist lagen we een uurtje onder de Chinese lampionnen. Wat een lekker ding, zeg! En ook nog ontzettend leuk mens om mee te kletsen. Na de vaste reinigingsrituelen kroop ze snel lekker tegen me aan met haar lijf zo strak als een pianosnaar. Maar ook lekker zacht op alle juiste plaatsen. Het is klip en klaar dat deze dame moeite doet om haar figuurtje 'droog' te houden. Verder was er weinig droog in het uur dat ik met haar mocht beleven. En vraag me niet hoe het kan, maar we hebben tussen de bedrijven door ook nog een steekhoudend gesprek gehad over de toekomst. Echt?? Yep, echt.
En toen we nog maar tien minuten op de klok over hadden en ik zei: 'Kom nog even lekker bovenop me zitten.', ging ze er weer voor de volle 100% voor en niet zonder resultaat!
Wat een kanjer, wat een talent en wat een lieverd!
GFE met groot herhalingsgevaar. Tot snel...