Vandaag voor het eerst bij DS langs geweest en dit was voor mij meteen ook de eertse keer een bezoek aan een privehuis. Ik moet dan ook zeggen dat ik behoorlijk nerveus was. Gelukkig werd ik hartelijk ontvangen door de gastvrouw en werden er direct een aantal dames voorgesteld. Een dame sprong er voor mij direct uit en dat was Christy. Vooral haar leuke en vrolijke uitstraling deed het hem, maar ook haar prachtige lijf (stevige ronde borsten en mooie rondingen) zorgde ervoor dat mijn keus snel was gemaakt. Ze nam me mee naar boven voor een uur maar goh wat was ik nerveus. Ik vertelde haar dan ook maar meteen dat dit mijn de eerste keer was met een privedame en niet goed wist wat ik ervan kon verwachten. ze stelde me gerust en nam me mee onder douche. Tijdens het douchen probeerde ze me nog meer om mijn gemak te stellen door uitgebreid te vertellen wat er mogelijk was en wat bij haar de extra's zijn. Haar extra is frans zonder condoom. Na nog een tijdje gekletst te hebben onder de douche en nadat ik haar ook mocht wassen, gingen we naar de kamer. Op bed begon ze me lekker te pijpen en kreunde ze er geil bij wat me zeker opwond. Pijpen duurde niet al te lang wat ik niet erg vond want anders was ik mijn lading meteen al kwijtgeraakt. Toen kwam ze op me en berijde me als een heerlijke amazone. Terwijl ik houvast zocht aan haar lekker kont had ik vol zicht op haar stevige borsten cup D. Ik kom snel klaar en zeker als ik de controle niet heb. Net toen ik aangaf dat ik haar wilde nemen voelde ik dat het al te laat was en kwam ik in haar klaar. Helaas veel te snel want ik had er graag veel langer van willen genieten.
Christy had het met me te doen. Na nog gezellig met haar geklets te hebben mocht ik haar een massage geven waarvan ze ook genoot. Na een tijdje haar gemasseerd te hebben kwam de opwinding weer bij me terug, maar de tijd was helaas voorbij en de kamer niet meer vrij.
Hopelijk ben ik de volgende keer wat meer op mijn gemak en kan ik er nog meer van genieten. Aan Christy heeft het in iedergeval niet gelegen. Deze sexy gezellige en intelligente meid houdt rekening met je wensen en stelt je op je gemak. Als ik deze ervaring verwerkt hebt ;) kom ik zeker nog een keer bij Christy terug.