Ik hou erg van exotische dames en ze stond dus al lang op mijn verlanglijstje. Ze werkt niet zo vaak. Meestal maar twee keer per week. Je had ook een keer wat met school. Dus het kwam er een tijd niet van. Maar die keer dat het er wel van kwam was het goed raak.
Ze is echt een lust voor het oog. Ze is vrij lang voor een Braziliaanse (1.70). Dit vind ik wel prettig aangezien ik zelf vrij lang ben. Haar lichaam is prachtig met stevige borsten, heerlijke Braziliaanse billen. Daarom hou ik zo van exotische vrouwen. Die heupen, die billen. Als ik niet in Nederland blijf emigreer ik naar Zuid-Amerika.
Dan heb ik het nog niet gehad over haar bruine haren. Die ze soms stijl draagt en soms krullend. Beide staat haar prachtig. Haar gezicht pakte me wel. Schitterend alles perfect in verhouding en met hele mooie bruine ogen waar ik in ronddwaalde. De erogene zone in mijn nek wist ze bijzonder goed te vinden. Dat is me echt goed bij gebleven. Seks was erg goed maar wat wil je met een brasileira als Stefany. Ik heb echt van je genoten. Zo af en toe denk ik nog aan Stefany en dan krijg ik een hele grote glimlach op mijn gezicht. Ik kom graag nog een keer terug maar dan wat langer!