Had Julia al enkele weken op de advertorial hier en op de site van DS gezien en wilde al haar lekkers graag ervaren, alleen al omdat ze fysiek zo ongeveer mijn droomvrouw is. Dat laatste klopte gelukkig in het echt ook helemaal, Julia heeft zonder te overdrijven een figuur om van te watertanden (normaal + en niet volslank) en is overall gewoon een zeer knappe meid.
Na de plichtplegingen op de kamer konden we gelukkig aan de slag. Eerst lekker tongzoenen al was Julia daar nog wat terughoudend in terwijl zij regelmatig "rustig" zei. En dat terwijl ik zo poeslief, gecontroleerd en zonder dwang zoen!
Op bed vroeg ze na 2 minuten of ik wilde verlengen, uitgelegd dat ik de eerste keer altijd voor het instaptarief kies om te kijken hoe het bevalt en als het goed of beter is ik natuurlijk terugkom. Niet de allerbeste start dus om niet bezig te kunnen zijn met ongecompliceerd genieten maar met allerlei bijzaken en mitsen en maren.
Maar goed, na nog 1 x een "rustig" van Julia voordat we gingen 69'en werd het beter. Julia smaakt super lekker en fris en dit liep lekker. Gold ook voor het neuken, waarbij ik haar op haar verzoek stevig doggy nam, super ook met al die spiegels in de Jungleroom. Moest snel afremmen om niet direct al te finishen, zo lekker is het om Julia te nemen. Over naar cowgirl waar ze me al tongend kundig klaar reed. Daarna kwam ze lekker om m'n gezicht zitten en hier genoten we ook allebei van, leuk dat ze zei dat ik zo lekker likte.
Ook erg positief was dat Julia er voor in was om nog een keer vlug te pijpen en doggy te neuken, top! Dat 'ie niet meer zo hard was was te verwachten maar deed aan de geste niets af.
Nog even nagebabbeld waarbij ik aangaf dat ik zeker voor wat langer bij haar wilde terugkomen maar wel hoopte dat ik dan wat minder zou worden afgeremd. En dat is ook gewoon de conclusie: Julia is een ongelooflijk geil makende lekkere meid die technisch uitstekende seksuele diensten verleent. Ze moet alleen nog een beetje leren een iets lossere en lievere attitude aan de dag te leggen in plaats van soms volkomen onnodig te zeuren/pezen, dan komen alle klanten en masse bij haar terug.
Verwen ze gewoon lekker Julia dan wordt je de topper van het huis, tot de volgende keer XXX