22-9 bij deze dame geweest.
Het was al weer een tijdje geleden dat ik bij een van de dames van DS geweest was.
Van te voren even gebeld of de lieftallige dame in kwestie vrij was en dat was ze gelukkig.
Dus op de afgesproken tijd aanwezig en werdt netjes ontvangen door de gastvrouw.
En kreeg zoals gewoonlijk een drankje aangeboden en mocht even op de bank plaats nemen,na de geldelijke plichtplegingen kwam de oogverblindende Marina naar mij toe.
Ze stelde zich aan mij voor en we gingen samen naar kamer 1
Op de kamer aangekomen ging zij nog even de handdoeken en een laken voor het bed pakken.
Hielp haar even met het bed opmaken en daarna gingen ons beide even wassen.
Ze was zo lief om mijn jongeheer ook even lekker te wassen en dat had een heerlijke uitwerking.
Nadat gingen we lekker op bed liggen en begon ze lekker verder met mijn jongeheer te spelen.
Ondertussen verkende ik ook haar oogverblindende lichaam waarbij zij mooie zwarte kousen aanhad en een sexy zwart nacht jurkje waarbij haar prachtige borsten schitterend uitkwamen.
Na een tijdje begon zij mij lekker oraal te bevredigen en dat deed ze heerlijk.
Ze ging het lekker afmaken in amezone zit waarbij ik prachtig uitzicht had op haar oogverblindende lichaam.
Kwam heerlijk tot een hoogtepunt waarna ik even rustig moest bij komen.
Marina kwam daarna lekker naast mij liggen en we begonnen even gezellig te babbelen met elkaar.
Omdat het de eerste keer was voor mij bij haar hadden we elkander wel wat te vertellen.
Later kreeg ik nog een lekkere massage van haar waarbij ik heerlijk ontspannen werdt
Toen was jammer genoeg ook de tijd alweer voorbij.
En moesten we ons beide weer aankleden en de kamer weer netjes maken.
Daarna liepen we naar beneden waar ik nog een afscheidskus en knuffel kreeg en we beide weer op huis aan gingen.
Lieve Marina zeker tot een volgende keer van een nieuwe bewonderaar van je xxx xxx xxx