Ik ben vorige week bij Marina geweest. En mijn god...ze zit in mijn hoofd. Vaak en veel. Het mag duidelijk zijn: een dame met herhalingsgevaar. Klinkt respectloos, terwijl dat het laatste is wat ik zou willen zijn.
Haar lichaam is betoverend. Alles lijkt aan haar te kloppen. Ik vind haar ontzettend mooi. En sensueel. Ze kan ervan genieten, enorm zelfs. Ze heeft ook verdomd goed door wat jou in vervoering brengt en dat is een geweldige eigenschap, dunkt mij.
De tijd vliegt voorbij waarbij ze mij echt helemaal gek maakt. Je wilt uitstellen en verwent haar dus nog een keer, zo heerlijk en zo lekker. Het enige wat je dan nog wilt zeggen is: mag ik nog even blijven?
Een prachtig lichaam, geweldig mooie borsten, naturel. Alles op de mooiste plekjes. En haar drive om er samen iets moois van te maken. Waarbij ze teast maar ook geniet. Standjes zijn geen probleem. Ze draait, worstelt en weet maar al te goed hoe alles in elkaar blijft passen.
Ze zit in mijn hoofd. Ze blijft daar zitten. En ik ben blij met het herhalingsgevaar. Ze is helemaal WOW. Dat meen ik oprecht.
Hoop haar snel weer te zien!
Liefs,
Tampert
P.S. Wat zou het toch fantastisch zijn, als ik de grote prijs, een uur lang gratis sex met haar zou hebben.