Afgelopen vrijdag weer eens in de buurt van Den Haag, Diane's Secret, en gezien mijn vorige ervaringen een afspraak gemaakt met Angie. Het kan verkeren, en het liep toch enigszins uit op een soort van koude kermis!
Angie had wellicht een mindere dag, maar ze was op z'n zachts gezegd niet in de stemming, afstandelijk, kwebbelde wel wat, maar het voelde eigenlijk al dat het geen spetterende ervaring zou worden! Het werkte ook niet mee dat we terecht kwamen in veredelde gangkast #7, een voor een privéhuis van dit kaliber ondermaats, te klein en onverzorgd kamertje.
Maar goed, zoals gezegd was Angie kennelijk niet in de stemming, zeker geen schim van de Angie van vorige afspraken. Geen spontaniteit, geen initiatief, zoenen ging niet verder dan tong-blocking, alles was te gevoelig, te krap, en ondertussen 'te' overdreven kreunen.
Voor verdere activiteiten dan handwerk en pijpen had ik na het voorspel, als je dat zo mag noemen, helemaal geen behoefte meer. Positief was wel dat ze hierbij nog wel de energie kon opbrengen om mij tijdens het pijpen zo af en toe een geile blik te werpen.
Na afloop geen afsluitende massage of een gezellige babbeltje, maar in plaats daarvan een onsamenhangend relaas over slechte Nederlandse gezondheidszorg, door brand omgekomen varkens, domme verongelukte vakantiegangers, dat mensen tegenwoordig psychopathisch zijn, dat ze blij met verblijfsvergunning en geen Nederlands paspoort zou willen, etc. Beetje onthutsend einde van een toch al niet zo'n geweldige ervaring.
Echt ontluisterend was het toen ik het washandje wilde pakken, en Angie mij vriendelijk wist te vertellen dat deze toch echt niet voor mij was maar voor haarzelf.....en dat dan weer wel met een brede glimlach, op z'n zachts gezegd ietwat klantonvriendelijk.
Al met al geen beste ervaring. Zeker kijkend naar pret versus de prijs, is € 150,-- over the top en geleverde dienstverlening ondermaats.
Weet niet wat er in de periode tussen de eerste afspraak tot nu met haar is gebeurd, maar voor mij de laatste keer met Angie!!!
(hookers.nl:
https://www.hookers.nl/forum/clubs-privéhuizen/nederland-aa/zuid-holland/71338-den-haag-laan-van-noi-200a-dianes-secret-angie)