Het is ruim 2 jaar geleden dat ik voor het eerst DS heb bezocht.Ik weet nog dat veel keuze was aan mooie dames waaronder Melissa, maar ik had haar niet gekozen. Had toen gekozen voor Tara, omdat ik graag een keer met een wat oudere dame wou doen. Maar Melissa bleef in me hoofd zitten.
In die 2 jaar ben ik haar steeds misgelopen. Vaak als ik tijd had dan was zij ,of niet aanwezig ,of ze was volgeboekt.
Maar op 10 Juli was het dan zover. Ik had een date met Melissa voor 45 minuten.
Daar aangekomen werd ik ontvangen door een dame ( ik dacht Olivia) en kon plaats nemen op de bank. Na de betaling werd ik opgehaald door Melissa. Wow echt een mooie vrouw is dit! (Zie foto's op de site van DS). Wat er in de kamer heeft afgespeeld hou ik lekker voor mezelf al kan je denk ik wel raden welke standje we gedaan hebben een vrouw met zulke billen
Samenvatting mijn eerste keer met Melissa: Ze is lief, knap, rustig, bij mijn deze niet moeilijk,bij haar kon je alle standjes doen, zoenen deed ze ook met tussen door tongen. Pijpen(met condoom) vond ik minder.
Meschien had ik te hoge verwachting van haar. Het was wel een leuke date, maar niet echt een GFE. Mijn favorieten zijn toch Nikky, Stefany en Julia.
Herhalingsvatbaar: ja toch wel. Mocht er die 3 dames niet aanwezig zijn dan is zij voor mij de goeie keuze.