Weer eens langs gegaan op de aan (deze keer op afspraak het zou wel eens druk kunnen zijn).
Een mooie dame met super mooie billen deed open, ik heb, even analytisch naar de foto's kijkend, het idee dat dit wel eens Robin kon zijn.
Heb niet naar haar naam gevraagd, ik ben iedere keer helemaal in de ban van mijn schatje Melissa.
Die mooie Melissa stond haar girl thing nog even te doen voor de spiegel.
"Ga je mee" zei ze, ik gaf haar een knipoog, tja ze weet wel dat ik mee wil met haar.
Na wat knuffelwerk op de kamer en lekker nat tongzoenen, waren we allebei naakt en gingen ons wassen.
The Queen wilde mij eerst verwennen, en ging langzaam van boven naar onderen, tja ze wist mijn harde jongeheer feilloos te vinden en begon mij heerlijk te pijpen.
Ik zei nog tegen haar dat ze niet te hard moest pijpen, maar ze zei terug kom maar lekker klaar ik wil je proeven, toen explodeerde ik met een enorme power in haar mond.
Ook nu weer ging we mijn witte goud heerlijk delen.
Ik vind dit heerlijk, omdat ik ook wel eens een shemale ontmoet in Brasil, en haar ook klaar pijp until the last drop.
Ze was nog niet klaar, en ging mij een 2e keer pijpen. zoals ze kijkt met haar zaad vragende ogen, kwam ik binnen no time een 2e keer. Ze deed nu haar mond open dus ik kon goed ziet waar mijn witte goud naartoe ging.
Geil hoe ze met haar tong mijn zaad aan het kneden was.
Nu was het haar beurt, en ik ging haar helemaal likken met als eindpunt de hoofdprijs haar heerlijke natte poesje.
De combinatie van vingeren en likken maakt Melissa helemaal wild, en ze kwam heerlijk klaar in mijn mond. Uiteraard, gulzige
dat ik ben heb ik alles doorgeslikt, dat maakt je zoooooooooooo geil.
Na wat verschillende standjes was ik nog klaargekomen over haar heerlijke supermooie billen en was het uurtje alweer om.
Tja 3 keer klaarkomen in 1 uur, dat is uniek voor mij. Dat lukt alleen bij haar.
Melissa, zolang jij daar werkt ben jij de enige die ik wil zien.
je bent het 7e wereldwonder, niet alleen met seks maar ook met kletsen etc. kusje op je klit en een toppie 2016