Ik was bij DS toen de Kerstsfeer werd opgetuigd.
altijd een gezellige periode, zeker als er een paar dames in een kerstpakje lopen, maar zover is het nog niet.
Maar van mij mag Alex lekker naturel blijven. Ze is het mooist in haar bikini. Haar "natural look" spreekt mij het meest aan. Doe maar gewoon.. is haar credo en daar wint ze mij helemaal mee.
Maar in bed is het anders, dat is niet zo gewoon. Maar ook hier valt haar natuurlijke manier van doen op. Vrijen
met haar is zo lekker, alsof het mijn eigen vriendinnetje is. Dat is waar ze zo goed in is. Jou het gevoel geven dat ze er alleen is voor jou
De spetters vlogen er tijdens de sex weer van af.
De manier waarop zij mij pijpt is uniek en daar geniet ik volop van. Maar wat kan zij ook genieten als ik haar verwen...
We hadden nu ook weer volop tijd voor elkaar en daardoor elkaar meerdere keren verwend en ook hebben we geweldige sex gehad
in diverse standjes, waarbij "doggy" het meest heet is, vanwege het zicht op haar heerlijk mooie kontje. Want wat is Alex toch een prachtige natuurlijke schoonheid, wat een lichaam...
En dan is er nog het ontspannen en gezellige met haar. De momenten dat we lekker liggen te kletsen elkaar ondertussen strelend.
Ja dat is Alex, de natuurlijke DS schoonheid.
En...natuurlijk kom ik weer bij haar terug
Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.