Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 11 Jan 2015, 18:38

Alex en ik hebben elkaar uitgebreid het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar. En dat hebben we gedaan in de vorm van heerlijke intieme vrijpartijen. Niet één dus, maar meerdere!!!

Er bleek nog wat vuurwerk over te zijn van oud en nieuw want het was een knallend begin van 2015!

Alex was lekker relaxed en het vrijen met haar was super. We zijn twee keer intiem geweest wat we beleefd hebben in diverse standjes.

Zoals altijd was het weer feest met deze prachtige dame. Wat is ze toch mooi.

Dank Alex!

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Geslacht: man

Alex, stralend als altijd

Berichtdoor Lustus » 19 Jan 2015, 23:27

Alex, stralend als altijd. Zoals ze op mij afliep in de woonkamer toen ik op haar zat te wachten. Wat een ongelofelijk mooie en sexy vrouw is ze toch. En dat straalt ze ook helemaal uit :cool: .

Het bijzondere is dat Alex zich niet echt sexy kleedt, meestal loopt ze rond in bikini. Maar juist dat staat haar zo onwijs goed. Zo naturel, zo lekker... :wub:

Haar glimlach zei voldoende toen ze me zag en toen we op de kamer waren volgde een paar heerlijke zoenen. Snel ons ontdaan van onze kleding waarna een heerlijke vrijpartij lovekiss02 ontstond. En daarna op het bed beland...

Met Alex is het genieten. De echte GFE. Ze is sexy, ontzettend lekker en onwijs geil. Ze beweegt zo lekker in bed, ook deze keer weer.

We hebben elkaar weer om en om oraal verwend. Ze pijpt heel erg goed, lekker stevig. Het kost me dan ook moeite niet klaar te komen. Maar gelukkig heb ik voldoende zelfbeheersing. Maar genieten is het. Voor ons allebei. :twosome:

Intiem is het superheet. Dat is dan ook te zien aan onze glanzende zwetende lijven. Dat is supersexy! Eerst in doggystyle en later in Missionarishouding, lekker lang genieten totdat ik mijn hoogtepunt bereikte. Dat was genieten! En later nog eens opnieuw

Er was nog voldoende tijd voor een 'cooldown', en een erg gezellig gesprek met ondertussen elkaar strelend en kiss2gether zoenend. Zo was het alweer tijd.

Alweer een fantastische date met deze stralend sexy dame.

Stralende Alex, bedankt weer...

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Alex geweldig!!

Berichtdoor hokkiebal » 05 Feb 2015, 18:46

Vandaag heb ik een overheerlijke ontmoeting met Alex gehad.
Het is een aaneenschakeling geworden van vrijen, seksen, kletsen, lachen..of te wel een totaalbeleving.
Je voelt je met Alex gewoon op je gemak en alles komt zo normaal, natuurlijk over.
Kom ik bij haar terug? Natuurlijk, want ik heb al een volgende date met Alex in haar balboekje staan, want haar klasse verloochent zich niet!!
Alex, je bent het gewoon voor mij!! :lips:
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker

Geslacht: m

Berichtdoor Daan Banaan » 11 Feb 2015, 15:44

Was weer een drukke werkdag waar ik maar net ruimte had voor een ontmoeting met Alex. Ik voelde me hierdoor wat gehaast maar Alex bracht mij op mijn gemak. We begonnen uitgebreid met een heerlijke vrijpartij. Dat is toch één van haar kwaliteiten.

Maar ze heeft er meerdere, en bij elkaar bedient ze mij van het volledige pretpakket. Oraal super en intiem niet te beschrijven. Zo goed is deze sensuele vrouw met een fantastisch lichaam en prachtige borsten. En haar uitstraling is enorm. Zij weet van iedere keer dat ik bij haar ben weer een feest te maken.

Alex is gewoon zichzelf. Dat maakt iedere ontmoeting weer anders en bijzonder.

Alex dankjewel!

XXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Alex, de topper van DS

Berichtdoor Lustus » 26 Feb 2015, 08:19

Ben weer bij Alex, mijn (sex)toppertje, geweest. Zat eigenlijk te lang tussen de laatste keer en nu. Daarom was het extra leuk om haar weer te zien. Iedere date is superheet burning met haar. Daar zorgt de prachtige Alex wel voor.

Eerst maar de tijd genomen om op de kamer even bij te praten. En onderwijl ontdeed ik Alex al zoenend :lips: :lips: van haar bikini. Alex heeft nooit veel aan. Zo kon ik ook nu weer snel haar prachtige lichaam en haar mooie borsten bewonderen.

Ontkleed zat ik op de rand van het bed waarna Alex afdaalde naar mijn lul en deze heerlijk in haar mond nam. Ik kreeg een flinke pijpbeurt, zoals alleen Alex kan. Echt stevig en strak, een super :dance: belevenis.

Daarna trok ik haar op het bed en na een heerlijke vrijpartij lovekiss02 was het mijn beurt om haar te verwennen. Leuk dat een vrouw ook zo kan genieten. Ze heeft er hoorbaar en voelbaar van genoten. :w00t:

We zijn zeer intiem geweest in een paar lekkere standjes. Bezweet :hot: van de hete acties ploften we voldaan naast elkaar neer. We hebben hoogtepunt op hoogtepunt beleefd met elkaar. Wat is het toch bijzonder om deze prachtige vrouw iedere keer zo intens en intiem mee te mogen maken. Zeker als ze helemaal klam is van het zweet, haar lijf parelt en glimt dan helemaal, prachtig!! Het is een belevenis die iedere keer weer overtroffen lijkt te worden.

Daarna nog lekker gekroeld met elkaar hug , zacht zoenend en strelend en gezellig.

Alex is inderdaad de topper van DS, zoals bij haar beschrijving staat. thumpup

Dank lieve en prachtige Alex!

blowakiss blowakiss blowakiss Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Alex

Berichtdoor piet » 01 Mrt 2015, 10:53

:inlove:
piet

Berichtdoor Daan Banaan » 13 Mrt 2015, 11:12

Mijn laatste bezoek aan Alex is weer prima bevallen. Zo goed dat ik mezelf beloofde nooit meer naar een andere dame te gaan. Want Alex heeft mij ook nu weer super verwend met haar prachtige lichaam, haar heerlijke warme mond en haar zachte handen.

Ze was gretig en gewillig. Ondernemend en initiatiefrijk... Ze bespeelde me, ze besprong me. Ze was heet en vol verlangen. Zij genoot en ik genoot.

Opnieuw een fantastische date.

Dankjewel mooie Alex

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Warme en zachte Alex

Berichtdoor Lustus » 29 Mrt 2015, 17:26

Het was koud toen ik naar DS ging, regen en wind. Maar toen ik bij DS naar boven liep hoorde ik de stem van Alex in de keuken en toen we elkaar zagen kwam er een stralende glimlach op haar gezicht. De zon ging direct schijnen :wink:

Eenmaal op de kamer waren we al snel in de weer met elkaar. Alex is toch echt een topper, ze rekt geen tijd, speelt niet met me en gaat recht op haar doel af. Ze liet mij haar kledingstukjes uitdoen. Niet veel werk, twee bikinistukjes...en ik voelde haar warme zachte huid, haar lekkere billen en haar heerlijke borsten. Iedere keer als ik bij haar ben verbaas ik me er weer over hoe mooi en super sexy ze is.. :wub:

We belanden al snel in een heerlijke vrijpartij. Want als ze iets goed kan dan is het wel vrijen. Het gevoel geven dat je de enige bent voor haar op de hele wereld. Hoe doet ze dat toch? Ik raakte er flink opgewonden van, en het slechte weer buiten leek heel ver weg. Want we verwarmden elkaar hug met onze monden en lichamen.

Ook deze date werd dus weer een 'hot-date'. Want van het vrijen kwam meer, een heerlijk intiem samenzijn waarbij we elkaar flink hebben verwend. Haar lichaam, zo heerlijk. We bespelen elkaar, we spelen met elkaar. We genieten volop en komen tot ultieme orgasmen. Vooral als warmte overgaat in hitte, haar huid glinsterend van het zweet. Dan is ze op haar mooist hesrt

Alex heeft mij weer optimaal verwend. Vooral die laatste pijpbeurt was onvergetelijk, zo strak, zo intens dat ik er ook snel een einde aan moest maken om opnieuw haar intiem mee te mogen maken. En ook dat was heerlijk in verschillende standjes.

Zodoende hebben twee heerlijke sessies mee mogen maken waarbij ik ook haar heb mogen proeven...

Deze date was ook weer een optimale afwisseling van vrijen, elkaar oraal verwennen en intiem zijn met voor beiden diverse hoogtepunten als bewijs dat het super is samen. Met daarnaast voldoende tijd voor ontspanning en gezelligheid. lovekiss02

Het was weer super lieve Alex, dank!

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 12 Apr 2015, 22:49

Van het begin van onze date tot het einde zijn we niet los gekomen van elkaar. Een voetbalwedstrijd in tijd, zonder pauze zijn we bezig geweest met het spel van de liefde. En genieten was het met deze prachtige sexy en sensuele dame.

Opnieuw heeft Alex mij weer verwend met haar prachtige lichaam, haar zachte handen en haar warme mond. Als een minnares was ze er voor mij en heb ik ook haar verwend. Het was het spel van geven en nemen waarbij we beiden onze hoogtepunten hebben beleefd. Intens, heet en geil.

Dank Alex!

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 10 Mei 2015, 13:48

Het was broeierig weer, warm op de kamer en in bed was het heet... Oplopende temperaturen en veel hoogtepunten. Daar kan alleen de prachtige sensuele Alex voor zorgen.

Alleen zij kan door haar zachte strelingen, haar heerlijke lippen en haar warme tong mij overal doen tintelen van genot. Wat kan zij toch een man verwennen...

We hebben elkaar weer verwend. Heerlijke vrijpartijen afgewisseld met elkaar intiem verwennen en in diverse standjes hebben we fantastische sex beleefd en dat meerdere keren.

Alex is iedere keer weer anders: grappig, stout, brutaal, geil, sensueel, zacht, ontspannend, heet, nat, mooi, stralend, rustig of druk... het zit allemaal in haar pakket.

Iedere keer weer anders, iedere keer weer super.... zo kunnen we nog wel een tijd doorgaan.

Dank Alex!

XXXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl