Het was koud toen ik naar DS ging, regen en wind. Maar toen ik bij DS naar boven liep hoorde ik de stem van Alex in de keuken en toen we elkaar zagen kwam er een stralende glimlach op haar gezicht. De zon ging direct schijnen
Eenmaal op de kamer waren we al snel in de weer met elkaar. Alex is toch echt een topper, ze rekt geen tijd, speelt niet met me en gaat recht op haar doel af. Ze liet mij haar kledingstukjes uitdoen. Niet veel werk, twee bikinistukjes...en ik voelde haar warme zachte huid, haar lekkere billen en haar heerlijke borsten. Iedere keer als ik bij haar ben verbaas ik me er weer over hoe mooi en super sexy ze is..
We belanden al snel in een heerlijke vrijpartij. Want als ze iets goed kan dan is het wel vrijen. Het gevoel geven dat je de enige bent voor haar op de hele wereld. Hoe doet ze dat toch? Ik raakte er flink opgewonden van, en het slechte weer buiten leek heel ver weg. Want we verwarmden elkaar
met onze monden en lichamen.
Ook deze date werd dus weer een 'hot-date'. Want van het vrijen kwam meer, een heerlijk intiem samenzijn waarbij we elkaar flink hebben verwend. Haar lichaam, zo heerlijk. We bespelen elkaar, we spelen met elkaar. We genieten volop en komen tot ultieme orgasmen. Vooral als warmte overgaat in hitte, haar huid glinsterend van het zweet. Dan is ze op haar mooist
Alex heeft mij weer optimaal verwend. Vooral die laatste pijpbeurt was onvergetelijk, zo strak, zo intens dat ik er ook snel een einde aan moest maken om opnieuw haar intiem mee te mogen maken. En ook dat was heerlijk in verschillende standjes.
Zodoende hebben twee heerlijke sessies mee mogen maken waarbij ik ook haar heb mogen proeven...
Deze date was ook weer een optimale afwisseling van vrijen, elkaar oraal verwennen en intiem zijn met voor beiden diverse hoogtepunten als bewijs dat het super is samen. Met daarnaast voldoende tijd voor ontspanning en gezelligheid.
Het was weer super lieve Alex, dank!
Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.