Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 15 Jul 2014, 22:30

Mijn voorganger AJK heeft helemaal gelijk. Als ik bij Alex ben dan wil ik niet meer weg. Zij geeft een andere definitie aan intimiteit. Daarom neem ik ook altijd ruim de tijd voor haar, en zij dus voor mij..

Zo ook vorige week. Ik beleef haar op een totaal andere manier dan alle andere DVP's. En waarom? Deze prachtige dame staat op eenzame hoogte als het gaat om de totale beleving.

Bijzonder intens en intiem, heet en geil. Alles! Om deze reden ga ik telkens weer terug naar de bijzonder sensuele Alex. Want zij geeft zich helemaal aan mij.

Mooie Alex dank!

XXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Geslacht: man

Berichtdoor RichyRich » 22 Jul 2014, 16:50

Vandaag voor het eerst langs geweest bij Diane's secret ,ik had daarvoor nog nooit seks gehad en ik mocht mijn eerste keer met alex beleven.

Ik ben een paar dagen van te voren flink op het internet wezen zoeken naar de juiste keuze voor mij en ik kwam uiteindelijk bij DS terecht ,ik heb er bijna 100 km voor gereden ,maar ik heb totaal geen spijt van mijn keuze.

De zenuwen gierde al ver voor de afspraak door mijn lijf ,maar alex wist mij toch goed te kalmeren.
Ze is echt lief en geduldig en ze weet precies wat je wil zonder er naar te vragen, echt een pracht van een vrouw super strak lichaam en een mooi gezicht.
Ik ben ondanks de zenuwen toch heerlijk klaargekomen ,en het uurtje was in mijn ogen dan ook zeer geslaagd ,zeker voor een eerste keer.
Ik kom graag nog een keer terug naar deze dame.

Dank je Alex :lips:
RichyRich

Geslacht: m

Verbluffend mooie Alex

Berichtdoor Lustus » 04 Aug 2014, 08:01

Loop ik de trap op bij DS staat Alex me al op te wachten... In een witte hotpants en een bikinistukje straalde deze verbluffend mooie dame me toe. Ik kreeg direct een blowakiss van haar en ze begeleidde me naar de woonkamer. Daar de gastvrouw gedag gezegd, snel afgerekend en met Alex naar de kamer.

Ik liep voor haar de trap op en voelde haar hand over mijn billen gaan. Dat beloofde weer wat te worden! En het werden twee hete uurtjes. En niet omdat het buiten al zo'n 27 graden was, maar vooral omdat Alex zo lekker heet was burning

Wat er allemaal is gebeurd op de kamer kan ik niet vertellen. Te intiem, te persoonlijk en te heet om te beschrijven. Maar wat heb ik weer genoten van haar. Ze is zo ongelofelijk goed in bed, iedere keer verbaast ze me weer met haar creativiteit en inzet. Zoals zij zich geeft doet niemand, zo sensueel, zo mooi als zij zich beweegt in bed.

Vrijen hug met haar is zo lekker, het zoenen, het strelen, het gevoel langzaam samen in het oneindige te zweven....

Aan haar verdere kwaliteiten hoef ik niet zoveel aandacht te besteden. Het is allemaal super. Oraal, intiem...iedere keer geniet ik weer volop van deze wonderschone dame die een fantastisch lichaam heeft, werkelijk geweldig! Ik heb ook dit keer weer twee ultieme hoogtepunten beleefd en Alex heeft er zelf ook van genoten...

Maar Alex is ook gewoon een leuk mens, heeft humor :wink: , aandacht en weet snel wat jouw wensen zijn zonder het er maar over te hebben. Dat is haar kracht; mensenkennis en vakkennis combineert ze op een manier dat iedere date met haar weer uniek is!!!

Dat Alex zo populair is heeft ze maar aan één ding te danken: zichzelf! Want dat is ze tijdens iedere date; lekker zichzelf.... Daarom kom ik zo graag bij haar :twosome: .

Dank lieve Alex voor alweer een superdate!

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 25 Aug 2014, 10:06

De vakantie voorbij en weer naar Alex geweest. Wat was het weer lekker met haar.

We hebben heerlijk gevreeën en de sex was weer helemaal super. Wat een fantastisch mooie en sexy vrouw is ze toch en wat kan ze lekker zoenen.

Alex vroeg mij in haar ogen te kijken als ik klaarkwam. Toen dit gebeurde verdronk ik in haar diepe geile blik. Dat was een fantastische ervaring!

Alex; je bent mooi, leuk en geweldig in bed!

Dank en tot de volgende keer.

XXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Ondeugende Alex

Berichtdoor Lustus » 04 Sep 2014, 11:48

Het was druk en gezellig toen ik de laatste keer bij DS was. De vakantie voorbij en iedereen weer naar DS zo lijkt wel.
Toen ik in de huiskamer op de bank zat te wachten op Alex waren er nog een paar mannen die nog geen keuze uit het prachtige aanbod hadden gemaakt. En toen Alex binnenkwam en lekker stout naar mij keek veerde die andere mannen op. Maar jammer heren, want ze is even een paar uurtjes van mij....

En wat heb ik weer mogen genieten met deze prachtige ondeugende dame.... :dance: :wub:

Alex blijft voor mij de dame die iedere keer weer het geilste uit mij boven haalt en die mij betovert, keer op keer. Hoe origineel, leuk, grappig :smile: , mooi, sensueel, geil zij iedere keer weer is. Heerlijk!

Alex is niet het standaard type vrouw die je verwacht in een privéhuis. Zij is meer 'the girl next door'. Een heerlijke vrouw met een geweldige uitstraling en een fantastisch lichaam. En dat weet ze optimaal te gebruiken!

De manier waarop zij zoent :lips: , streelt, vrijt hug en mij oraal bevredigd: het blijft genieten.

En de sex is optimaal met haar. Ze beweegt zo mooi in bed, haar prachtige naakte lijf onder me, voor me, boven me. Ook dit keer in diverse standjes de lekkerste hoogtepunten gehad, en zij ook. Want wat is het leuk als je elkaar al langer kent, dan weet je van elkaar wat je lekker vindt.

Dus nu weer een paar weken wachten en dan weer naar deze prachtige ondeugende dame!

Lieve Alex: dank, dank, DANK!

Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 29 Sep 2014, 10:13

Het was weer tijd voor een bezoek aan Alex. Zo maandelijks bezoek ik haar. En we hebben het weer super gehad met elkaar.

Haar mond, haar lijf, haar zachte handen, alles aan Alex zet mij in vuur en vlam.

Ook nu namen we weer lang de tijd voor elkaar. Daardoor veel lange vrijpartijen beleefd. Als er één kan zoenen dan is het Alex wel! En de vrijpartijen afgerond met geile intieme momenten waar we beiden van hebben genoten.

Alex is een geweldig lieve, ondeugende en grappige vrouw met een supersexy uitstraling. Wat een mooi figuur heeft ze toch! Alles aan haar is goed...ze is de "complete vrouw"

XXXX voor Alex

Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Supersexy Alex

Berichtdoor Lustus » 17 Okt 2014, 07:49

Het duurde iets langer dan ik eigenlijk wilde voordat ik weer bij Alex was. De agenda van Alex is best vol. En wat mij dan verbaast: Als ik bij haar ben heb ik het gevoel dat ik de enige ben voor haar. Hoe krijgt ze dat toch voor elkaar, er zo zijn voor een klant. Iemand het gevoel geven er op dat moment helemaal voor jou te zijn :inlove: . Samen een tijd doorbrengen die super intiem is en waar de spetters van af springen.

Dat is Alex :dance:

Deze dame is zo geraffineerd, werkt hypnotiserend...brengt de geilste intieme momenten tot een daverend hoogtepunt. Haar manier van vrijen is zo lekker...haar tong, haar lippen, zo warm, zo heet burning

We hebben een paar heerlijke uurtjes doorgebracht met elkaar en dat hebben we goed benut van het begin tot het einde. Het ging maar door en ieder stukje van haar lichaam, tot haar tenen aan toe heb ik gekust, gestreeld en gelikt. Haar prachtige en heerlijke lichaam. Van boven tot onder supermooi. Alex is echt een beauty!

En wat ze allemaal bij mij heeft gedaan. :evil: Haar oraal bezig te zien en te voelen is echt geil, haar handen die onderwijl mijn lichaam strelen. Ze doet het allemaal en heel erg goed. Alex verstaat haar vak als geen ander.

Intiem is niet te beschrijven. Het gevoel, ze is zo lekker strak en het voelt zo lekker aan. Haar bewegingen zo erotisch en sensueel. Ik heb er weer volop van genoten. Haar bezwete lichaam. Parelend en glazend, zo mooi. Dan wil je wel tot een hoogtepunt komen... keer op keer.

Het is wel duidelijk. Het was weer een super lekkere date met Alex waarbij we ook nog gezellig hebben gekletst tussendoor met een sigaretje erbij. Dat maakt het ook heel relaxed. :whistle:

Ik kijk al weet uit naar de volgende keer, en die komt er zeker!

Supersexy Alex, heel erg bedankt weer!

Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 07 Nov 2014, 09:04

Alex' lichaam was prachtig gebruind, de laatste keer dat ik haar bezocht. Haar lijf zag er sensueel en zacht uit. Heerlijke borsten, mooi, zacht en toch stevig. Wat is ze prachtig, een "natural beauty".

Alex, zo lekker ondeugend, initiatief nemend, stout en ook weer grappig. We hebben gevreeën en heerlijke sex gehad met elkaar. Ze speelt het spel geraffineerd en weet precies waarnaar ik verlang.

Intimiteit beleef ik bij haar, ze is er helemaal voor mij. Alsof ik de enige ben op de hele wereld..... Samen met haar...

Deze dame is uniek!!!

XXXX voor Alex

Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Berichtdoor Daan Banaan » 28 Nov 2014, 10:17

Deze week Alex weer ontmoet bij DS. En we hebben een trio gedaan met Roxy erbij. Dat was een leuke en hete belevenis.

Het was genieten om Alex samen met Roxy bezig te zien en toen ze mij samen oraal gingen verwennen ging het dak eraf bij DS.

Alex en Roxy vinden elkaar ook leuk merkte ik. Er is een klik tussen deze dames wat het erg gezellig maakte, maar vooral ook heet en geil. Ze verwenden elkaar overal, en later toen Roxy en ik intiem bezig waren voelde ik overal de handen van Alex en haar tong!

Toen Roxy weg was had ik nog een klein uurtje over met Alex en we begonnen weer opnieuw met elkaar, zoals altijd intiem en heet. We hebben het spetterend afgemaakt en genoten van elkaar. Want ik blijf genieten van deze prachtige dame. Wat een enorm mooie vrouw is zij toch!

XXXX voor Alex

Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker

Prachtige Alex

Berichtdoor Lustus » 11 Dec 2014, 09:03

Ik heb weer eens een bezoek gebracht aan DS, nee aan Alex, want voor haar kom ik daar. Het hele sfeertje bij DS is trouwens prima. Vriendelijke gastvrouwen en een woonkamer vol met mooie dames :smile: . Geen probleem dus om even op Alex te wachten.

Maar als Alex dan de kamer binnenkomt dan is ze er ook helemaal, wat een uitstraling heeft deze prachtige vrouw. :dance: Ze droeg een zwarte bikini met platte schoentjes en ze keek zo lekker brutaal... Dat beloofde weer wat te worden.

Op de kamer werd het ook weer een erg hete burning tijd. We hebben gevreeën waarbij de vonken er van af sprongen. Dit kan deze dame echt goed: VRIJEN!!! Beter heb ik in een privéhuis nooit meegemaakt. Dat is echt klasse bij haar. We nemen er dan ook echt de tijd voor en het is het ultieme voorspel. Het warmt ons beiden op waarbij onze handen en monden elkaars lichaam verwennen. En wat een prachtig lichaam heeft Alex...echt zo mooi, zo natuurlijk, zo sensueel....

Nadat we elkaar uitgebreid oraal hadden verwend was het tijd voor het heerlijke intieme moment, of momenten... Want ja ook nu is het niet bij één hoogtepunt gebleven!!! :wub:

En afwisselend de vrijpartijen en dan weer intiem zorgde voor de ultieme date. Zoals altijd bij de prachtige Alex. Met daaromheen nog tijd voor leuke gesprekken en de tijd was alweer om.

Volgende date zal rond :kerst22: Kerst zijn hoop ik. Om samen even het jaar af te sluiten....

Prachtige Alex, bedankt voor deze superdate!

Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl