Het was druk en gezellig toen ik de laatste keer bij DS was. De vakantie voorbij en iedereen weer naar DS zo lijkt wel.
Toen ik in de huiskamer op de bank zat te wachten op Alex waren er nog een paar mannen die nog geen keuze uit het prachtige aanbod hadden gemaakt. En toen Alex binnenkwam en lekker stout naar mij keek veerde die andere mannen op. Maar jammer heren, want ze is even een paar uurtjes van mij....
En wat heb ik weer mogen genieten met deze prachtige ondeugende dame....
Alex blijft voor mij de dame die iedere keer weer het geilste uit mij boven haalt en die mij betovert, keer op keer. Hoe origineel, leuk, grappig
, mooi, sensueel, geil zij iedere keer weer is. Heerlijk!
Alex is niet het standaard type vrouw die je verwacht in een privéhuis. Zij is meer 'the girl next door'. Een heerlijke vrouw met een geweldige uitstraling en een fantastisch lichaam. En dat weet ze optimaal te gebruiken!
De manier waarop zij zoent
, streelt, vrijt
en mij oraal bevredigd: het blijft genieten.
En de sex is optimaal met haar. Ze beweegt zo mooi in bed, haar prachtige naakte lijf onder me, voor me, boven me. Ook dit keer in diverse standjes de lekkerste hoogtepunten gehad, en zij ook. Want wat is het leuk als je elkaar al langer kent, dan weet je van elkaar wat je lekker vindt.
Dus nu weer een paar weken wachten en dan weer naar deze prachtige ondeugende dame!
Lieve Alex: dank, dank, DANK!
Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.