In de afgelopen maanden was ik door privé-perikelen niet in de gelegenheid om DS te bezoeken. Gelukkig kwam daar pas geleden verandering in, na een zakelijke afspraak heb ik op weg naar huis een tussenstop aan de Laan van NOI gemaakt. De gastvrouw vroeg de aanwezige dames om zich voor te stellen. Ik stond op het punt mijn keuze te maken uit de beschikbare dames toen Leah binnen kwam lopen (die zat in de keuken te eten). Toen ik haar zag hoefde ik niet meer na te denken....., en tot mijn aangename verrassing herkende ze mij direct (ondanks mijn langdurige afwezigheid).
Eenmaal in de kamer aangekomen was het als vanouds. Los van haar fysieke eigenschappen is Leah heel authentiek, ontspannen en ontzettend lief. Wat ik verder onweerstaanbaar vindt is dat ze er helemaal op gericht is je te laten genieten, terwijl ze tegelijkertijd zelf ook ontzettend geniet. Met haar heb ik een uitstekende "klik", en mede door haar vrijmoedige gedrag (ze is heel nieuwsgierig naar mijn ervaringen en fantasieën) is een bezoek aan haar voor mij een absolute GFE (wat daarover op de site van DS staat is niet overdreven). Voor de verdere bijzonderheden verwijs ik naar de "cijferlijst" die bij deze recensie is gevoegd!
Ik ging helemaal ontspannen op weg naar huis (en ga snel weer op bezoek...).
TL