Ik heb weer eens een bezoek gedracht aan Diane's Secret en natuurlijk aan Alex. De prachtige Alex.
Ik kwam binnen bij DS en bovenaan de trap stond een prachtige blondine mij op te wachten. Ik werd hartelijk ontvangen en het drankje werd direct geregeld. In de woonkamer kreeg ik te horen dat ik nog even zou moeten wachten op Alex. Maar dat viel reuze mee en al snel liep Alex de woonkamer in. Ze zag er weer prachtig uit in een leuk jurkje dat haar erg mooi stond.
Toen ze me zag kreeg ik een vette knipoog en al snel gingen we naar de kamer. Daar kreeg ik mijn eerste van haar en die duurde lekker lang. Ik wil haar eigenlijk opeten zo lekker als Alex vrijt. Het is echt een snoepje deze dame.
Maar het was niet alleen lekker vrijen met haar. Al staande werd ik ontkleed en na de wasbeurt kreeg ik een heerlijke massage van haar, welke eindigde in een orale verwenbeurt. Dit was erg lekker en ik heb het ook bij haar gedaan. We werden er heet van en daarna zijn we snel verder gegaan. Ik kreeg het condoom om en in twee heerlijke standjes hebben we genoten van elkaar. Wat een prachtige vrouw is Alex toch met een heel erg slank en sensueel vrouwelijk lichaam. Daarna waren we. nat van het zweet door de inspanning. Alex lijf glansde ervan, en dat was een prachtig gezicht.
Iedere keer geniet ik weer van haar. Het was ook erg gezellig, Alex heeft aparte humor waardoor ik erg moet lachen om haar. Dus deze date was een goede mix tussen ontspanning en inspanning.
Alex, dank weer voor deze heerlijke date!
Lustus