Inmiddels is het alweer twee weken geleden dat ik mijn derde date met Fleur had dit jaar. Het was zo goed dat ik jullie een recensie niet mag onthouden! Fleur ken ik al jaren en als je haar ziet valt vooral haar prachtige volle lach op waarbij ze haar mooie witte tanden toont. Fleur is werkelijk een plaatje om te zien en zoals Donald Jones ooit zong, zou je haar het liefst in een doosje willen doen. Behalve dat ze een ontzettend knappe verschijning is, is Fleur een heel spontaan meisje met een geweldig leuke babbel.
Ik had een date van een uur in de Jungle omdat tijdens het maken van de afspraak al bekend was dat mijn favoriete kamer die middag langdurig besproken was. Als je per se een kamer met
wil hebben valt er dan verder niets meer te kiezen. Maar goed, de Jungle is natuurlijk ook een prima kamer met een lekker ruim bed.
We startten onze dat op dat bed en kletsten elkaar eerst even gezellig bij. Na een tijdje vroeg Fleur of ik haar wilde uitkleden. Ze had een leuk zwart kanten jurkje aan met lange mouwen. Het jurkje ging vrij vlot uit en daaronder vandaan verscheen een prachtig lingeriesetje. Na nog wat kletsen en zoenen stelde Fleur voor om in bad te stappen.
Toen we in bad stapten bleek dat het water toch iets minder warm was dan gedacht. Fleur zag het positieve er wel van in en zei dat we nu niet zo lang in bad zouden zitten waardoor we eerder met elkaar aan de slag konden gaan. We praatten nog leuk verder vanaf waar we op bed waren gebleven, terwijl we elkaars lichamen tegelijkertijd verkenden. Om de stemming nog verder te verhogen werd er veelvuldig gezoend en gekust. We rookten nog snel een sigaret en stapten vervolgens uit bad.
Op bed zoenden we elkaar eerst nog wat voordat Fleur andere plannen met mij kreeg. Kussend daalde ze langzaam af naar beneden en eenmaal aangekomen op de plek waar het zou gaan gebeuren plaagde ze mij vervolgens door mijn liezen en ballet te blijven zoenen en likken. Ik raakte bijna buiten zinnen van verlangen, ik wilde niets liever dan haar lippen om mijn pik voelen. Dat gebeurde ook en mijn geduld (of beter gezegd, mijn ongeduld) werd groots door Fleur beloond. Ze pijpte mij zonder condoom op een manier wat ik niet van haar kende. Ik kom het niet laten om op te merken dat ze in de tussenliggende tijd iets had bijgeleerd. Volgens Fleur was dat niet zo en hanteert ze meerdere technieken. Haar orale kunsten verschillen per date. Ik genoot intens van haar Frans, waarbij ze veelvuldig haar tong gebruikte en mijn ballen zeker niet vergat. Het was in één woord briljant wat ze deed en na een tijdje moest ik haar toch echt afremmen. Na een korte pauze waarbij we elkaar lekker zoenden, ging het partijtje Frans vrolijk verder. Ik raakte in een spagaat omdat ik enerzijds niet wilde dat ze daar ooit nog mee zou stoppen en anderzijds moest dat wel omdat ik ook nog intiem met haar wilde gaan.
We draaiden de rollen om en ik begon Fleurs frisse poesje te likken. Ook dit was puur genot, maar de klok tikte vrolijk door en er stond nog meer op ons programma. Ik ging weer op bed liggen en al snel bracht Fleur mijn penis met haar mond en tong weer op sterkte. Fleur deed het condoom om en kwam daarna bovenop waarbij ze ver voorover boog. Ze zoende me langdurig intens en diep, terwijl ze langzaam het tempo opvoerde. Dacht ik eerder tijdens de date nog dat er niets lekkerder kon zijn dan haar Frans, nu wist ik het ineens niet meer. Na een lange rit werd het hoog tijd om zelf aan het werk te gaan. Ook de missionaris was heerlijk, mede dankzij ons intense zoenen. Na een tijdje werd al dat genot mij teveel en bezorgde Fleur mij een geweldig hoogtepunt. Ik bleef nog even op haar liggen waarbij we elkaar al zoenend bedankten voor de heerlijke seks. Als toetje en extra bedankje daalde ik kussend af naar beneden en gaf mijn date nog een paar likjes over haar mooie kutje.
Om onze date af te sluiten rookten we nog een sigaret en kletsten nog even gezellig over wat privéaangelegenheden. We waren al door de tijd heen en ik haastte me vervolgens met opfrissen en aankleden. Fleur had heel wat minder aan te trekken omdat het haar laatste afspraak van de dag was. Ze hoefde echter niet verveeld te wachten tot ik was aangekleed, want de gastvrouw had ook gemerkt dat de tijd al om was en belde dus maar naar Fleur om bij haar te informeren naar de stand van zaken.
Mijn date met Fleur bleek opnieuw een heel goede keuze te zijn. Het kan niet anders, dan dat ik haar weer snel zal bezoeken. Fleur, als je dit leest.. Nogmaals bedankt voor de fantastische date met jou!
Groeten,
Maupie