Afgelopen donderdagmiddag een uurtje bij Marina geweest.
Heb een half uur moeten wachten in de huiskamer omdat de vorige afspraak wat uitliep.
Maar het was erg rustig. De meeste (6) meisjes waren al bezet en op de kamers. Verder een andere klant gezien die uiteindelijk weer gegaan is omdat er van de overige 3 meisjes niks van zijn gading voor hem bij zat. Gastvrij ontvangen trouwens door Olivia. Na een half uur was het dan zover dat ik met Marina naar de kamer kon. Marina is overigens mijn vaste dame bij DS. Voor mij is zij de topper onder de toppers bij DS en ik heb haar trouw gezworen. Voor mij echt geen andere dame meer.
Ik ben al vele malen bij haar geweest en wij weten inmiddels heel goed wat wij aan elkaar hebben. Deze keer wederom een uur heerlijke sex met haar gehad waarbij wij elkaar over en weer hebben verwend. En niet alleen ik laat dat aan haar merken andersom kan zij mij ook meer en meer waarderen voor mijn dienstverlening. Voor mij is het iedere keer weer intens genieten. Marina heeft echt een goddelijk lichaam en haar kwaliteiten laten echt niets te wensen over. Deze keer wist ze mij weer te verassen met een zeer mooi en erg sexy zwart lingeriesetje met daarbij prachtige rood gelakte vinger- en teennagels. Marina is gewoon een plaatje om te zien en een droomvrouw voor menig man. Alleen het zoenen blijft helaas erg ingetogen maar dat is ook zeer begrijpelijk vind ik zelf met het coronavirus. Tongzoenen is op dit moment helemaal uit den boze. Maar er blijft gelukkig nog genoeg over om van elkaar te blijven genieten. Ik kon deze keer helaas niet langer blijven dan een uur. Normaal verblijf ik wat langer bij haar. Maar een volgend bezoek zal zeker niet lang op zich laten wachten. Dat wordt weer op tijd reserveren. Marina bedankt voor alweer een heerlijk uur en tot gauw.
Liefs van Luckynumber63